Gå til innhold

Min MB 300E


Adrian N

Anbefalte innlegg

Var på fredag i forrige uke og hentet meg ny bil.

Valget havnet da på en mercedes

 

-1985 modell

-Rullet 267.000 Km

-Kogsgrå metallic

-Hvite skinnseter og tre interiør

-Automatkasse (Overhalt i 2007)

-Hvite blinklys foran og på siden

-Tonet baklys

-Zender vinge

-Frieksos, diverse rust og småfeil med på kjøpet

 

Pris 12.000 !

 

Eksosen var knekt av i omtrent alt av skøyter så det hørtes ut som en v12 med 3" eksos, så det første som ble gjort var å få sveiset den.

 

Så er det kommet 16" felger på den, videre har jeg hentet komplett stylingskitt til den som må fikses litt på og lakkeres.

Var plaget med at den gikk på 5 sylindere og tente bare noen ganger på den 6. men det var bare nye tenplugger som skulle til

 

Bilder kommer i morgen :)

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slettes ikke verst :D mye bil for pengene der ja... Men stylingkit? :S

 

Jeg er en av dem som mener mercedes skal være clean. med senk og felger.. Men men, er jo din bil.. :) Ville heller spandert på meg 94' front enn stylingkit ja. Med kun det ser den jo 10 år nyere ut.. :P

- MB 200 w124 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slettes ikke verst :D mye bil for pengene der ja... Men stylingkit? :S

 

Jeg er en av dem som mener mercedes skal være clean. med senk og felger.. Men men, er jo din bil.. :) Ville heller spandert på meg 94' front enn stylingkit ja. Med kun det ser den jo 10 år nyere ut.. :P

 

Takk :) Hehe, har jo akkurat spandert 16" felger på den :D Det får holde for en stund framover. Fikk stylingen for 200,- så var jo ikke akkurat den helt store spanderingen, må bare få den fikset og lakkert så får se om den blir brukt eller ikke. Den er ganske anonym også så. Men senking kommer ! Skal legge ut noen bilder av stylingen i kveld.

 

Edit: Tror forresten stylingen heter "Lorinser" eller noe i den retningen

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorinserstyling er ganske så pent ;) hiv det på å ta bilder! men ta av vingen, da får du et penere tyskerstuk! 124 med bare framfanger,bakfanger og skjørt er pent ;) 124 kler bare ikke hekkvinge. så setter du på 94 look rund baut, dvs: dørhåndtak,panser,lykter fremme,bagasjelokk,kanalskjørt og saccoplank ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er stylingen

 

Bilde002.jpg

 

Bilde001003.jpg

 

Vingen

 

Bilde004.jpg

 

Tidligere eier har sikkert gjort et mislykket forsøk på å rygge på en henger så det ser slik ut

 

Bilde003.jpg

 

Så var det av med hele fangeren for å få byttet den lille plastikkbiten

 

Bilde000.jpg

 

Bilde001.jpg

 

 

Diverse bilder av nyvasket bil :

 

Bilde007.jpg

 

Bilde009.jpg

 

Bilde00100.jpg

 

Bilde012.jpg

 

Bilde013.jpg

 

Bilde014.jpg

 

Bilde015.jpg

 

Bilde016.jpg

 

Bilde044.jpg

 

Bilde036.jpg

 

Bilde035.jpg

 

Bilde033.jpg

 

Bilde029.jpg

 

Bilde027.jpg

 

Bilde019.jpg

 

Bilde017.jpg

 

Bilde001001.jpg

 

Bilde042.jpg

 

Bilde041.jpg

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorinserstyling er ganske så pent ;) hiv det på å ta bilder! men ta av vingen, da får du et penere tyskerstuk! 124 med bare framfanger,bakfanger og skjørt er pent ;) 124 kler bare ikke hekkvinge. så setter du på 94 look rund baut, dvs: dørhåndtak,panser,lykter fremme,bagasjelokk,kanalskjørt og saccoplank ;)

 

Ja, jeg liker at stylingen er litt anonym, ser ikke bra ut at det er alt for overkill og ihvertfall ikke på mercedes.

Vingen får stå på inntil videre :) Tenkte på 94 look, den ser jo nyere ut da, men får ta det på sikt, skal først få fjernet litt rust og slik. Hva er saccoplank forresten ?

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta bort "AMG" merket, siden den ikke er AMG også ta bort de greiene som henger på beltene (som ser teit ut på en Mercedes).

 

Ventet bare på at noen skulle si det :D Alle merkene bake skal bort etterhvert :)

De som henger på beltene er tatt bort, de bildene inni bilen ble tatt når jeg hentet den :) Og ja jeg er enig, det passer overhode ikke på noe annet en rallycrossbiler etter min mening

 

Edit: Men elgen i hatthyllen skal være der :D Det skal jage bort alle de store elgene langs veien :ratatatat

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha stylingen alikevell, så den er nå til salgs ! :)

Komplett med front, bakfanger, sideskjørt og vinge :)

Det er noen repperasjoner av div sprekker o.l

PM om du er interessert. Selges billig ved hurtig avgjørelse

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår