Matthiesen Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg ønsker å kjøpe nye høytalere til Golf 3, men de bare MÅ passe innenfor orginaldeksel, ellers synes jeg det ødelegger hele utseende på bilen. Jeg skal ha til dashbord og til dør. Utfordringer jeg har sett: - til dashbord (4" tror jeg) er utfordringen at de kan bli for "høye" slik at orginaldekselet ikke får plass. - i døren (6,5" tror jeg og, er usikker), så er det skruefester klart, MEN det er skrått rundt, med det mener jeg at det er midt i en bue på bildøren, slik at utfordringen ligger i å få festet dekselet. Det jeg er ute etter her, er en erfaring fra en som har kjøpt anlegg til sin Golf 3, og kan si til meg hvilke elementer de kjøpte som passet bra. Mvh Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthiesen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Tenkte kanskje dette fra Transmedia - Rainbow SoundLine SL100 995,- - Høyttalergriller til Volkswagen Golf III 225,- - Rainbow SoundLine 165SLC 995,- Totalt: 2215,- Noen som har erfaring? Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthiesen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Vil bare benytte denne muligheten til å si hvor elendig dette forumet er... er jo ikke en dritt av folk som vil hjelpe til her jo. Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Snakk om å være utålmodig da, mann! Såvidt jeg vet, står det ingen garantier her om svar innen 24 timer. Kan du ikke heller ringe til en bilstereoforhandler, da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthiesen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Jo er kanskje jeg som er utålmodig.. Sorry folkens.. Ja jeg sender mail til en butikk i stedet.. Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Uansett, så vil jeg tro at der 4" sitter, kan du ha ganske dype høyttalere, både i lengeretning nedover OG oppover. I dørene vet jeg dessverre ikke noe om. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthiesen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kjøpte nemlig noen 4" på biltema, det var det ikke plass til i høyden, så jeg er blitt litt forsiktig nå før jeg bestiller på ny. Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Heisann vill du ha kvalitet og satser litt på lyd generelt :) så ville jeg tatt kontakt med http://www.morel.no ;) har selv kjøpt mye derfra og har selv produkter fra morel i min golf ;) hvis du ringer ditt så skal du hilse fra meg Andreas / Titus :) helst ta å ring han da du vill få kanskje bedre tilbud og rådgivning :) utrolig bra service og anbefaler det på det sterkeste ! Mvh Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Svar til deg Mathiesen: Kjøp høytalere som passer originalfestene i dørene dine. Det sitter to pins i posisjon i festene på dørene dine, du får kjøpt høytalere som har samme passform som originalhøytalerne dine. Btw dørene dine har høytalere med Ø=16cm. Anbefaler deg å ta en titt eller prat med Eltek. De har masse kvalitetsvarer til svært konkurransedyktige priser. Jeg har handlet der i årevis og er både fornøyd med produkter og service. Meld deg på som kunde og du vil få katalogen deres fritt tilsendt, den inneholder masse snacks. Her har du internettsiden deres, den er ikke all verden, anbefaler deg å bruke katalogen deres, den er bra! http://www.mamut.net/dynabel/ Om du bor på østlandsområdet kan du ta deg turen til lokalet hvor de holder til, like utenfor oslo. (Ta av mot Bryn/Ryen rett etter vålrengatunellen på vei ut av oslo). Husk at grunnarbeidet er vel så viktig som høytalerkvaliteten for å oppnå god lyd. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthiesen Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Gode tips jeg får :) Problemet ligger stort sett i at høytalerne jeg har kjøpt er for "dype" og "høye".. Det enkleste hadde vært om noen bare kunne plukket ut noe for meg og garantert at det ville passe :) Har returnert 2 sett med 4" nå, fordi de ikke passet.. Skal ta kontakt med Eltek og høre.. Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ta den en tur til belradio/bilstereo spesialisten.. handlet der selv og kjøpte et sett rf som gikk inn bake hvertfall å fikk på "ristene" igjen.verdt turen for de har mye forskellig, men i dashbordet kjører jeg tweetere og dele filter for så mellom toner i sidedørene fremmme og er godt fornøyd med lyden + at du får på igjen "ristene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg