ZyXEL Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hei jeg får ikke start på peugeot min som gikk rund nå i helga på bilcross løp. har prøvd å byttet luftmegde måler og tennings modulen, men får fortsatt ikke gnist i fra coilen. noen som har tips? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 ingen som vet hva som kan være feil?? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Har du spenning TIL coilen ? Sjekk også impulsgiver på svinghjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 er ikke sikker får ikkje målt det før til helga. hvor står den? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 nå har jeg byttet coil, fordeler, fordelerlokk og plugg ledninger. har ikke sjekket impulsiver på svinghjulet siden jeg ikke hvet hvor den står eller ser ut. får fortsatt ikke start. trenger hjelp løp om to uker! Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 impulsgiveren(svinghjulssensor) satt i alle fall på volvoen på oversia av svinghjulet mellom motor og girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har du vært innom på Peugeotforumet enda ? Tipper du får raske svar på nettopp de spørsmålene, for der er det en del som er midt i rally-sesongen med sine 205`er ! Velkommen skal du uansett være for å ta en titt. Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 ok takk Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 har fått start, det var dårlig kontakt i en kobling Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg