Littleeggen Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei har tenkt å handle meg effektanlegg og pipercross viper filter til minien min.. men eg må oppgi hvilken måned bilen er produsert i? noen som vet hvordan eg finner ut det? har sett under panseret på høyre side og skrevet av alle tall og bokstaver men di sa meg ingenting :( hvem må eg kontakte for å finne ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Gå inn på Mekonomen.no, skriv inn reg-nr, så vil det stå hvilken måned bilen ble produsert i :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei! Dette kan du finne ut fra VIN nr ditt. http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_faq_vin_decode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littleeggen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 yay fant utav det tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg