Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er :rolleyes: men har ikke råd til ny bil nå :) men hvis du går inn for å selge, trur jeg du burde justere ned prisen ;)

 

hehe.. ja de fleste mener vel at jeg burde justere ned prisen litt.

Som sagt så er det ikke stress å selge bilen.

Og det folk aldri tenker på er utstyret på min vs en helt ordinær s-line som du kan få til 240.000,-

Folk får igrunn si hva dem vil angående prisen :P

Jeg satte den til den prisen for at jeg ikke har noe stress med å selge den. Men er det noen som kommer med det jeg vil ha så selger jeg selvsagt.

Vurderes solgt kun for at vi ikke har behov for to slike biler :)

 

edit: er forresten kun en eneste en A4 av samme modell som ligger ute på Finn som kan sammenliknes.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2140517

Denne har i tillegg mye høyere km stand da min fikk ny motor på 60000 OG at Tdi ligger høyere i pris enn bensin ;)

 

Om jeg hadde hatt stress med å selge hadde jeg selvsagt satt prisen noe lavere. Men det er ikke snakk om mye uansett.

Endret av NoLimit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, det finnes nesten ikke denne type bil. Det kommer ut en til på Finn.no i dag som jeg er sugen på å kjøpe. DVS det er kun 3 av denne modellen med utstyret totalt på finn og Autodb!

 

Løp og kjøp!:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ikke er noe upris. Masse utstyr og dønn strøken. Fins billigere biler ja, men ønsker man en strøken bil med mye utstyr så koster det så klart ekstra. Lykke til med salget :)

Btw, skal du/dere på treff i Halden på søndag?

 

Litt usikkert angående Halden treffet på søndag.

Tipper vi ser an været litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.er ny på forumet,men har fulgt litt med på mods på bilen din,jeg bøyer meg i støvet for deg.Strøken bil..!!Gjort mange orginale og kule løsninger.Ikke for harry og ikke for mye..Creds for det!!

 

Takk for den! :)

Alltid artig å høre at folk liker det som er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får ha lykke til med salget.

Skal få lagd en tråd om min snart,bare finne ut hvordan..hehe:drunk:

 

Takk for det! :)

Men tviler på at jeg får solgt den for folk skjønner ikke at utstyret koster og at den er verdt mer enn en vanlig s-line til 220.000 ,- :P

 

Ingen krise det heller. Beste hadde vært å ha bilen uansett :P

 

Ser frem til å kikke på bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Men tviler på at jeg får solgt den for folk skjønner ikke at utstyret koster og at den er verdt mer enn en vanlig s-line til 220.000 ,- :P

 

Ingen krise det heller. Beste hadde vært å ha bilen uansett :P

 

Ser frem til å kikke på bilen din :)

 

Kan prøve et her hvis det er ok for deg?Opprettet akkurat photobucket-konto-driiit..

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet den er høy..sikkert første A4 Allroad på markedet..men dette skal ordnes,samt mye annet men det kommer jeg innpå i min egen tråd..hehe!

Tjener ikke all verdens som "møkka" arbeider så må prioritere litt dessverre..

 

DSC00312.jpg

 

Kjempebra utgangspunkt og nydelig farge :)

Blir nok bra det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår