stigare Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hvordan er den høyre potta di da festa siden det kun er feste til venstre på tdi?? har du bilder? Skal se om jeg får fikset bilder imorra jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Snadder :) Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 QUATTRO, BABY!! Tips: Vignes - Jørstadmoen nuh! Så stopper du halvveis og får deg en kopp kaffe :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Snadder :) Ble dessverre ikke noe bilder idag men skal huske å fikse det ;) QUATTRO, BABY!!Tips: Vignes - Jørstadmoen nuh! Så stopper du halvveis og får deg en kopp kaffe :) hehe :D Har akkurat kjørt Moelv - Lillehammer nå. (gamleveien) Det var ALT ANNET enn gøy for å si det slik. Kjørte pent siden det ikke var noe form for brøyting der skulle man tro. Etter den kjøreturen så kan jeg komme med dagens update: Cupra leppa fungerer JÆVLI dårlig som snøplog. Så om noen finner en Cupra leppe mellom Moelv og Lillehammer så er den min! hehe. Like fin uten så får se om jeg bestiller meg ny til våren eller ikke. (Ja leppa var festet GODT. Med 15-20 skruer men MYE snø så ble det ploging) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hahaha, det jeg var redd for kom til å skje :) Glad jeg ikke har satt på min! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hahaha, det jeg var redd for kom til å skje :) Glad jeg ikke har satt på min! hehe :D Ble ikke noe skader på front, og den leppa er så billig allikevel så kan kjøpe ny om jeg skal ha det på igjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Det er bra :) Ganske latterlig pris på dem ja. Sett på Audizine at de går for det dobbelte borti statene (utrolig nok). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Det er bra :) Ganske latterlig pris på dem ja. Sett på Audizine at de går for det dobbelte borti statene (utrolig nok). Ah såpass ja. Nå er jeg i tvil om jeg skal sette på noe igjen også. Kanskje mer clean uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Tja, blir mer clean uten, du har et poeng der. Men den er jo ikke så stor og ruvende at det ødelegger utseende heller synes jeg. Men er jo opp til deg :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 hehe :D Har akkurat kjørt Moelv - Lillehammer nå. (gamleveien) Det var ALT ANNET enn gøy for å si det slik. Kjørte pent siden det ikke var noe form for brøyting der skulle man tro. Etter den kjøreturen så kan jeg komme med dagens update: Cupra leppa fungerer JÆVLI dårlig som snøplog. Så om noen finner en Cupra leppe mellom Moelv og Lillehammer så er den min! hehe. Like fin uten så får se om jeg bestiller meg ny til våren eller ikke. (Ja leppa var festet GODT. Med 15-20 skruer men MYE snø så ble det ploging) Huff da! Det var jo litt dumt.. Var det SÅ mye snø nedover brøttumsbakkene altså? Er ikke brøyta bortover her heller, men det var akkurat passe perfekt med snø :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Huff da! Det var jo litt dumt.. Var det SÅ mye snø nedover brøttumsbakkene altså? Er ikke brøyta bortover her heller, men det var akkurat passe perfekt med snø :) hehe ja litt dumt men slik gikk det. kiddie Jeg kjørte OPPOVER brøttumsbakkene og var veldig mye snø i veien ja. Fløt litt oppå for å si det slik.. Merker nå at bilen absolutt ikke bør være noe lavere om vintern hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 hehe :DBle ikke noe skader på front, og den leppa er så billig allikevel så kan kjøpe ny om jeg skal ha det på igjen :P Hehe ikke så dumt at jeg venta me å sette min på til våren altså ;) Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hehe ikke så dumt at jeg venta me å sette min på til våren altså ;) hehe spørs nå helt hvor lav bilen din er ;) Min ble tydeligvis litt for lav med tanke på nesten 30cm snø på veien jeg kjørte og ca 70-80km/t.. Da var det litt begrenset hvor mye de skruene klarte å holde igjen :D Akkurat inne igjen fra litt "leking" nå.. Moro med Quattro! :D Ble både quattro sladd og "rumperæzer" etter bilen gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja, blei bra føre nå gitt :). Var akkurat ute å lekte meg med pajero'n til faren min Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja, blei bra føre nå gitt :). Var akkurat ute å lekte meg med pajero'n til faren min hehe blir aldri for gammel for litt leking ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg