stigare Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Du får kjøpe sykkel'n min da, vet du :) Fortell! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Du får ha gratulerer med salget,og lykke til med kjøp av A3 og MC. A3 er en knall bil med lite feil,men er ikke store prishoppet opp til en 1.9 TDI da..litt mer gøy er det også ;) Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Fortell! :) Hehe.. Den er antageligvis ikke spennende nok, kjenner jeg deg rett :) Det er en 2005-modell Yamaha FZ6 som er gått ca 10k Ble ikke kjørt forrige sesong pga mangel på tid. Den står foresten på Svalbard per nuh. Men håper på å få den ned til Lillehammer for salg, så fort som mulig. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Du får ha gratulerer med salget,og lykke til med kjøp av A3 og MC. A3 er en knall bil med lite feil,men er ikke store prishoppet opp til en 1.9 TDI da..litt mer gøy er det også ;) Ja savner nok tdi`n. En kamerat skulle selge bilen sin så da kjøpte jeg a3`n hans :) Hehe.. Den er antageligvis ikke spennende nok, kjenner jeg deg rett :)Det er en 2005-modell Yamaha FZ6 som er gått ca 10k Ble ikke kjørt forrige sesong pga mangel på tid. Den står foresten på Svalbard per nuh. Men håper på å få den ned til Lillehammer for salg, så fort som mulig. Ahh . da blir den nok uansett hakket for dyr tenker jeg. Men ja, det er RRRRRRRRRR sykkel som gjelder her nå ;) :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Tja.. jeg vet faktsik ikke hva jeg skal ta for den. For jeg har ikke sjekka hva de går for her nede. jeg kjøpte den ny til Svalbard, dvs uten avgifter. men de avgiftene må jeg betale for å få den inn i landet.. Men nå ble det litt ot her igjen. Håper du blir fornøyd med ny bil, og ikke gir opp vår del av forumet helt :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 er en Kawasaki ZX6R interessang da? Finn.no Det er mannen til søskenbarnet mitt som selger ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 er en Kawasaki ZX6R interessang da? Finn.no Det er mannen til søskenbarnet mitt som selger ;) Oi det der er helt klart noe som må vurderes ja! :) Vet du om det har vært mange intr i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 trur det er 2 som har meldt interesse, skal komme noen snart å se på den ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hvor mye gikk vogna for? Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hvor mye gikk vogna for? Bedre sent enn aldri. :P fikk det jeg ville ha for bilen. ;) Men HUFF som jeg savner den nå om dagen som jeg ser etter stasjonsvogn igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg