Spagarage Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Ja var litt vanskelig å skille, sender bare en forespørsel med chassisnummer så går det i orden :) Helt enig, ingen tvil om at matte er mye penere=)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Glem alle foregående planer fra meg :P VURDERES SOLGT!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2156617 (lagt ut bare på autodb kun for å lufte om det er noe interesse. Ikke noe stress med salg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 har virkelig lyst på denna :( litt synd du vill selge da... Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Oi, får en B7 for den prisen + at man sitter igjen med 50-60 000 til mods. Du har ikke lagt den litt høyt a? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 har virkelig lyst på denna :( litt synd du vill selge da... Dama har lik bil så vi trenger ikke to :) Pluss at jeg har lyst på litt billigere Audi og kjøpe meg MC. ;) Oi, får en B7 for den prisen + at man sitter igjen med 50-60 000 til mods. Du har ikke lagt den litt høyt a? En b7 med mye mindre utstyr og som ikke er noe velholdt får du helt sikkert til denne prisen. :) Jeg la meg på det prisnivået som jeg så de andre med tilsvarende utstyr hadde. Og dem var det ikke mange av. Prisen er dessuten mulig å diskutere. OG det er ikke stress å selge den i det hele tatt. Bare lufter om det er noe interesse. Så ser derfor ingen grunn til å legge den for lavt heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fantastisk bil som en eventuell kjøper burde skjønne at han må betale for :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, så tråden du hadde laget på mc-forumet og tenkte med en gang at det var deg! Synd og selge bilen, men MC er kos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, så tråden du hadde laget på mc-forumet og tenkte med en gang at det var deg! Synd og selge bilen, men MC er kos! hehe det er nok meg ja! Fått litt dilla kan man si så nå vurderer jeg å selge a4`n og kjøpe MC og billigere bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Må si det bilen din er nice ;) fineste avanten på forumet, hvor kjøpte du s-line mattene btw? ble sugen på de selv ;) Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 (endret) jeg fant ut hvor du bor! :D hold på å kjøre av veien da jeg så bila deres :op: btw for noen dårlige veier dere har oppi der! :eek: ikke no lavprofildekk føre ;) Endret Mai 6, 2009 av pett3r Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 har du S4 grill oppe å nede? Eventuelt hvor kjøpte du det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg fant ut hvor du bor! :D hold på å kjøre av veien da jeg så bila deres :op: btw for noen dårlige veier dere har oppi der! :eek: ikke no lavprofildekk føre ;) hehe må holde deg på veien gutt! :D Ja er dårlige veier lenger oppover fra her vi bor. Derfor kjører vi aldri med 4ringer høyere opp ;) Fra huset vårt og videre nedover går det helt fint. Bra man har asfalt hele veien hvertfall ;) har du S4 grill oppe å nede? Eventuelt hvor kjøpte du det? :) S4 griller oppe og nede ja. Originaldeler kjøpt hos Møller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Må si det bilen din er nice ;) fineste avanten på forumet, hvor kjøpte du s-line mattene btw? ble sugen på de selv ;) takk takk :) S-line mattene kjøpte jeg på e-bay. Men er vanskelig å få tak i dem lenger hører jeg rykter om. Da Audi ikke har godkjent at det blir laget slike matter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe må holde deg på veien gutt! :DJa er dårlige veier lenger oppover fra her vi bor. Derfor kjører vi aldri med 4ringer høyere opp ;) Fra huset vårt og videre nedover går det helt fint. Bra man har asfalt hele veien hvertfall ;) hehe, kjørte lillehammer - mesnali - moelv jeg så:op: var bare så vidt det kunne kalles asfalt :rolleyes: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 S4 griller oppe og nede ja. Originaldeler kjøpt hos Møller :) Hva betalte du? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg