al3x Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Under 300kr for Cupra R leppa med VACN rabatten ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Da er det vel ikke noe billigere på ebay? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Da er det vel ikke noe billigere på ebay? Dyrere der vil jeg tro. Pga. størrelsen er frakten ganske høy. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Utrolig fet bil. Er det S4 griller i front? Hvor mye koster nederste grillen? Hvor kjøpte du? S4 grillene kjøpes hos Møller og koster rett over 1000,- for den øvre og rett under 1000,- for den nedre. Her er delenummerne. 8E0 853 651 D 3SR Øvre grill S4 8E0 807 647 B 3SR Nedre grill S4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da var bilen endelig tilbake på gårdsplassen! Det ble strøkent gitt. Skadene kom på 22.000,- Så nå er det snart bare å gjøre den klar for sommermodus tenker jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da var bilen endelig tilbake på gårdsplassen!Det ble strøkent gitt. Skadene kom på 22.000,- Så nå er det snart bare å gjøre den klar for sommermodus tenker jeg ;) fint man slipper å betale selv :D snart sommermodus nå ja :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da var bilen endelig tilbake på gårdsplassen!Det ble strøkent gitt. Skadene kom på 22.000,- Så nå er det snart bare å gjøre den klar for sommermodus tenker jeg ;) Flotters:) Nesten samma beløp som meg det jo;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 fint man slipper å betale selv :Dsnart sommermodus nå ja :D hehe ja bra det finnes IDIOTER som ikke klarer å kjøre bil slik at jeg får lakket opp min så den blir strøken :P Flotters:) Nesten samma beløp som meg det jo;) Ja ble 22.000,- nå.... og litt mer tidligere i vinter da jeg var litt uheldig på glatt og sporete vei.. :( MEN nå er bilen helt strøken igjen så nå er det bare å få bilen i sommermodus snart. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 utrolig pen bil.. Koster skjorta for de grillene bare :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 utrolig pen bil.. Koster skjorta for de grillene bare :/ Takk for det! :) Grillene koster litt men skal man ha originaldaler fra Møller så er det dessverre litt pris på det. Kvalitet koster ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) Liten photoshoot idag. Måtte prøve 19" til dama for å se hvordan det ble med rs6 gunmetal. Syns det ikke ble HELT knall selv men da har jeg da prøvd dem ;) Og ett med bilde av min og dama sin ;) Endret April 5, 2009 av NoLimit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Synes det ble nokså tøft med de 19" rs6 gunmetal=) Alternativt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Synes det ble nokså tøft med de 19" rs6 gunmetal=) Alternativt :) Jepp dem duger som vinterfelger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 De hadde sett bra ut på min. :D Du må forresten få deg nye parklys! :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 De hadde sett bra ut på min. :D Du må forresten få deg nye parklys! :) JA det hadde dem helt sikkert :D Nye parklyspærer ligger i bilen og blir montert når jeg får nye filmen fra lamin-x ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg