stigare Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 http://www.big-wheels.no/Felgpakkermedsommerdekk/FelgpakkerAUDIOGVW/tabid/183/Default.aspx Wooohoo! RS4 II -18" med 225-40-18 sommerdekk kr 7990,- RS6 - 17" med 225-45-17 sommerdekk kr 6990,- Ja dette var ikke ille priser! :) Spørs jo selvsagt hva slags type dekk det er men. Mulig jeg endrer prisen litt men ikke noe stress enda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Er ikke så gale priser der nei :) Må finne meg vinterhjul snart. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Skulle hatt bilder av dem på bilen for dem likner veldig på rs6 felgene på :) Men er jo selvsagt ikke helt like.Tenk på det :) will do:) Tint ordered;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 6000 var litt i meste laget ja... Jeg kunne gitt maks 4000, men vet ikke helt. Jeg bor jo på hamar så det er 45min unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvilke dekk er det som står på? :) Det vil jo ha litt å si på prisen. Er det Kina-dekk er 6k alt for mye, men er det skikkelig kvalitet så er det kanskje en grei pris. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hvilke dekk er det som står på? :)Det vil jo ha litt å si på prisen. Er det Kina-dekk er 6k alt for mye, men er det skikkelig kvalitet så er det kanskje en grei pris. :) Faktisk litt usikker på hva slags dekk det er på dem. MEn kan sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb idag. Jeg går ned litt på pris om det er jalladekk selvsagt. Er en som har bydd 5k for dem nå så om han hoster opp penger så blir dem vel solgt uansett. Men ikke noe er solgt før jeg har pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Sto Marshall på ene bildet så jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Sto Marshall på ene bildet så jeg. Oki! Ingen aning om det er bra eller dårlig dekk jeg. Så for å avslutte hele felgsalget så selges dem nå til 5000,- til den første som kommer og henter dem. :) Send PM til meg om det gjelder mer felgsnakk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Tøff bil!:D I følge Lamin-X skal det ikke bli forskjell på effekten av lysene etter montert film på lyktene. Hva synes du som har montert dette?:) Tviler egentlig litt, burde jo bli svakere lys.. Men tøft er det, så det betyr ikke så mye uansett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Tøff bil!:D I følge Lamin-X skal det ikke bli forskjell på effekten av lysene etter montert film på lyktene. Hva synes du som har montert dette?:) Tviler egentlig litt, burde jo bli svakere lys.. Men tøft er det, så det betyr ikke så mye uansett:D Takk for det! :) Vel da LYVER Lamin-X for det ble STOR forskjell på lysene. Jeg er nødt til å ta det av nå som vintern kommer. Blir altfor mørkt å kjøre med denne filmen på lyktene. Men for all del, jeg kommer til å sette på ny når vintern er over ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Takk for det! :) Vel da LYVER Lamin-X for det ble STOR forskjell på lysene. Jeg er nødt til å ta det av nå som vintern kommer. Blir altfor mørkt å kjøre med denne filmen på lyktene. Men for all del, jeg kommer til å sette på ny når vintern er over ;) Ja, tenkte meg det;) Da får jeg vel kanskje bare vente med å montere filmen som jeg har kjøpt da..:) Liker jo å faktisk se veien når det er mørkt så!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Ja, tenkte meg det;) Da får jeg vel kanskje bare vente med å montere filmen som jeg har kjøpt da..:) Liker jo å faktisk se veien når det er mørkt så!:D MEN..nå skal det sies at jeg kjøpte den ALLER mørkeste filmen da, ikke sikkert de andre er riktig så ille med tanke på lystap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 MEN..nå skal det sies at jeg kjøpte den ALLER mørkeste filmen da, ikke sikkert de andre er riktig så ille med tanke på lystap :) Ok, jeg kjøpte gunsmoke..:) Samme som det du har eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Ok, jeg kjøpte gunsmoke..:) Samme som det du har eller?;) hmm ja tror det var det den het. Den aller mørkeste hvertfall. Kommer til å gå for hakket lysere neste gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 hmm ja tror det var det den het. Den aller mørkeste hvertfall.Kommer til å gå for hakket lysere neste gang :) Var sinnsykt tøft utseende med de du har i allefall!:D Har du fått noe pes med purken eller de biltrangsynte?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg