Mr_Q Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Utrolig nydelig bil:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Gi gjerne tilbakemelding på hvor mye du fikk av senkeskålene. Hadde satt VELDIG pris på før og etter-målinger, da dette lett kan avgjøre om jeg kjøper eller ei :) Skal gi tilbakemelding jeg da jeg har fått på dem. Men er vel tvilsomt at jeg får gjort det før vintern. :) Flott bil, NoLimit.. Syns det var lenge siden jeg hadde sett deg, til jeg så denne. ;) Utrolig nydelig bil:) Takk for det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Tror jeg så deg i dag igjen. Rett oppafor bensn i røyslimoen. Må få stoppa deg en dag, og sett litt nærmere på den bilen :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Tror jeg så deg i dag igjen. Rett oppafor bensn i røyslimoen.Må få stoppa deg en dag, og sett litt nærmere på den bilen :) Det er godt mulig. :) Skulle fikset noe leds så jeg fikk xenonlook i park og ;) (Har ikke fått nett hjemme enda så får ikke sjekket forumet så ofte. Men det kommer det kommer.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skjer ikke stort her for tiden, men har hvertfall fått skiftet to av dekkene nå så nå er det lik dim rundt hele. Tryggest det med tanke på Quattro`n ;) 235/30/20 rundt om nå. Byttet ut nankang dekkene med Falken dekk. EN GOD DEL bedre å kjøre på og mye mindre støy. Noen som har 18" vinterdekk å selge forresten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Noen som har 18" vinterdekk å selge forresten? :) I såfall, skal JEG ha de! :D Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 I såfall, skal JEG ha de! :D hehe flere som er på utkikk etter billige dekk skjønner jeg ;) Har jo noen 17" vinterfelger også som er så å si helt nye. Men har mer lyst til å sette på vinterdekk på 18" felgene jeg har til overs. Jeg får forhøre meg litt rundt her på lillehammer om noen får tak i noe billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 La oss heller si det sånn da, at hvis du finner noen 18", så kan jeg kanskje se på de 17" dine. Har 15" på vinterdekka nå... Kjører foresten på 17" på sommerdekka også. Hadde vært knall å gått opp et par hakk der også, men huskjøp står litt i veien for det. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 La oss heller si det sånn da, at hvis du finner noen 18", så kan jeg kanskje se på de 17" dine. Har 15" på vinterdekka nå...Kjører foresten på 17" på sommerdekka også. Hadde vært knall å gått opp et par hakk der også, men huskjøp står litt i veien for det. 7000,- og 17" er dine. ;) Helt nye og bra vinterdekk. (usikker på om de i hele tatt ble brukt forrige vinter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 7000,- og 17" er dine. ;)Helt nye og bra vinterdekk. (usikker på om de i hele tatt ble brukt forrige vinter) Hmm.. Hvordan ser de ut da? Tenker nok jeg kanskje heller skaffer nye sommerfelger til neste år, og bruker de jeg har til vinterfelger. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hmm.. Hvordan ser de ut da? Tenker nok jeg kanskje heller skaffer nye sommerfelger til neste år, og bruker de jeg har til vinterfelger. Er vel noe rs6 liknende felger mener jeg. Kan ta noe bilder uansett så kanskje andre er intr også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Er vel noe rs6 liknende felger mener jeg. Kan ta noe bilder uansett så kanskje andre er intr også ;) jaaa! Jeg er på jakt etter billige kule vinterfelger:) helst 18".. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 jaaa! Jeg er på jakt etter billige kule vinterfelger:) helst 18".. Disse jeg snakker om å selge er 17" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Disse jeg snakker om å selge er 17" :) få se bilder av felgene? Jeg skal ha nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Nolimit Blir det budrunde her eller? gjør ikke noe om det er 17":) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg