hallvardr Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Heisann, Har funnet de perfekte felgene til bilen min (etter min smak) De er vel fra en peugeot og ET40 dim 225/45/17. Kommer det til å bli et problem å få plass i min 95 mod 80 avant? Og hvordan er det med spacere, er det ikke lov uansett, eller kan man få det godkjent. Holder forresten på med å sette på 40mm senkesett også nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 225/45-17 er nærmest lik rulleomkrets som orginalt. Hvor bred er felgen? ET40 skal nok gå, og er innenfor de lovlige 7,5 du kan endre.( orginalt er ET37) Så det skal nok gå bra dette;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 225/45-17 er nærmest lik rulleomkrets som orginalt.Hvor bred er felgen? ET40 skal nok gå, og er innenfor de lovlige 7,5 du kan endre.( orginalt er ET37) Så det skal nok gå bra dette;) skal hente de i morgen så har ikke sjekka, men tror de er 8" siden de har 225 dekk på. lurer på å kjøre på med 10mm spacere uansett da, kan kanskje bli veldig pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikristian Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 en ting du må tenke på er at de to bilene har forskjellige nav åpninger, slik at du må få tak i en senter-ring som passr i felgen og til navet på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 en ting du må tenke på er at de to bilene har forskjellige nav åpninger, slik at du må få tak i en senter-ring som passr i felgen og til navet på din bil. takker, vært å henta de i dag og de var strøkne:) var faktisk ET37 og 7" så da skal vlt være perfekt. Har ikke hatt de på enda da jeg holder på å senke og oppdaget en gåen demper som jeg må skifte. De AEZ felgene som er på bildet av bilen var fra en peugeot og der tror jeg nav str var identisk, de passet hvertfall perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 en ting du må tenke på er at de to bilene har forskjellige nav åpninger, slik at du må få tak i en senter-ring som passr i felgen og til navet på din bil. du hadde jammen meg helt riktig irriterende nok;) vet du hvor en får tak i slike ringer billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 noen som vet annbefalt lyfttrykk på denne dimensjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Når du får senket bilen kan du si om det subber? Har samme oppsett som deg og har en mistanke om at det vil ta i :s Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Når du får senket bilen kan du si om det subber? Har samme oppsett som deg og har en mistanke om at det vil ta i :s hei, har kjørt med bilen senka og de nye felgene i to dager nå og har ikke subba i det hele tatt. bor for tiden i verdal og der er det maaaange store fartsdumper så jeg er veldig fornøyd. Tenker du på inni hjulbuene går det også bra, framhjula er der det er minst klaring med mindre enn 1cm til styrekula, men ellers er plassen grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 høres meget bra ut :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 høres meget bra ut :D Her har du resultatet med senkesett og nye felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 AHH! lekkert :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg