SniperX Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg har en Rockford Fosgate RFX-942012R spiller montert i bilen. I dag fikk jeg et problem. Sangene begynte å "stoppe" kort tid etter at spilleren hadde slått seg på. :wonder: Prøvde å finne årsaken til dette problemet ved å trykke på noen av knappene til spilleren. Det resulterte i at spilleren skiftet sanger på de fleste av knappene jeg trykket. Dreiehjulet til volumknappen fungerte heller ikke. Rew/Back, Forward/Next og Display var de eneste funksjonene som virket. Jeg forsøkte å holde inn display knappen, en funksjon som lar deg stille klokken på diplayet. Da oppdaget jeg at klokkeslettet stilte seg automatisk framover, noe den vanligvis ikke skal gjøre. :wonder: Holdt inne rew/back knappen med det resultatet at klokkeslettet ble stilt bakover. Med en gang jeg slapp knappen fikk jeg problemet jeg startet med. Det samme skjer når jeg skrur på radioen. Det virker som om forward/next knappen har hengt seg opp, men på spilleren sitter den som normalt. Når man trykker på den så får man det lille klikket som man vanligvis gjør. Det virker på ingen måte at den har kilt seg fast. Det rare er at alle knappene på fjernkontrollen fungerer, inkludert dreiehjulet til volumet. :wonder: Lurer på om ikke problemet ligger i den brune tynne filmen som sender signaler fra displayet til selve spilleren. Har en type spiller som slår seg ut når man skal puttet inn en cd. Kan noe ha rikket seg løs eller lignende?:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 mulig kansje det er bare produksjonsfeil ellernoe? har du garanti ellenoke til der du kjøpte spilleren? mulig du får byttet den med en annen som funker...ellers så vet eg ikkje ka problemet med cdspilleren er men...hmm virket rart.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 jeg og hadde en RF spiller som det bare var ball med.. lyset røyk i den i eninga.. endte med at jeg fikk en alpine spiller i stedet.. siden har det ikke vært noe annet i bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Er en grunn til at de ikke selger RF spillere i Norge lengre ;) De er sinnsyk god til å produsere høytalere, subber osv.. Men spillere klarte de bare ikke å få til skikkelig :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 RF lager ingen heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 RF lager ingen heller.. jo :) Trådstarter: Finnes ikke noen factory-reset funksjon som kanskje kunne hjulpet? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 tror faktisk RF har laga en spiller selv.. husker ikke modellnavnet.. resten er det vel denon som lager :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SniperX Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 jo :) Trådstarter: Finnes ikke noen factory-reset funksjon som kanskje kunne hjulpet? Hadde håpet at noen kanskje kunne svare på dette? Har prøvd å kutte stømmen til spilleren, men dette ga ikke noe resultat. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SniperX Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 mulig kansje det er bare produksjonsfeil ellernoe? har du garanti ellenoke til der du kjøpte spilleren? mulig du får byttet den med en annen som funker...ellers så vet eg ikkje ka problemet med cdspilleren er men...hmm virket rart.. Det var svarene jeg ikke håpet på.. Greia er nemlig at spilleren fulgte med en bil jeg kjøpte for ca. 1 mnd siden. Den fungerte perfekt helt til det klikket for den hær om dagen, uten forvarsel. Dessuten er lyset i displayet usedvanlig svak (slik har det vært hele tiden i mitt eie). Kan vel ikke gjøre annet enn å kjøpe ny spiller.. Synd, hadde håpet på et komplett RF anlegg til siste detalj. :( Noen som har en super spiller å anbefale da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Det var svarene jeg ikke håpet på.. Greia er nemlig at spilleren fulgte med en bil jeg kjøpte for ca. 1 mnd siden. Den fungerte perfekt helt til det klikket for den hær om dagen, uten forvarsel. Dessuten er lyset i displayet usedvanlig svak (slik har det vært hele tiden i mitt eie). Kan vel ikke gjøre annet enn å kjøpe ny spiller.. Synd, hadde håpet på et komplett RF anlegg til siste detalj. :(Noen som har en super spiller å anbefale da? :) selg spilleren til en som ikke har peiling på anlegg..han blir sikkert fornøgd:P ang spillere som jeg ville kjøpt hadde det vert en Pioneer fra 2500-6000kr ellernoe,Alpine eller clarion..men du velger da selv såklart...:P får sikkert tak i andre greie spillere og men. men jeg ville velgt en av dem 3 merkene fks..har pioneer spiller og har hatt i 3år og funker like fint enda:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SniperX Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 selg spilleren til en som ikke har peiling på anlegg..han blir sikkert fornøgd:P ang spillere som jeg ville kjøpt hadde det vert en Pioneer fra 2500-6000kr ellernoe,Alpine eller clarion..men du velger da selv såklart...:P får sikkert tak i andre greie spillere og men. men jeg ville velgt en av dem 3 merkene fks..har pioneer spiller og har hatt i 3år og funker like fint enda:) Ha,ha. Hadde vært max bra om man hadde fått solgt spilleren. Men stakkars han jævelen som hadde kjøpt den da.. :P Har vurdert en dvd-spiller, siden jeg innehar en 12" skjerm til tak liggende. Kjipt om den kun skal samle støv. Mye mulig jeg selger skjermen og kjøper en konge cd-spiller i stedet.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 hehe..ja det hadde jo gått an og solgt skjermen og kjøpt ny spiller fks.....og heller evt kjøpt en litt mindre skjerm ellernoe...jaja Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg