mistercartman Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Mistet akkurat enda en bekjent i bilulykke. http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=179482 Tenk dere om og kjør etter forholdene. Ligger gradestokken rundt 0 kan føret være alt fra knallgodt til såpeglatt. Jeg kjenner snart ikke en eneste person som ikke har mistet en bekjent i trafikken. Gjør dere? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg har heldigvis ikke det, men to har vært MEGET nære.. Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 kondolerer. mvh kas Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Det værste er at dette kan ramme ALLE - når som helst...... Selv om "vi" tror vi "behersker" det meste kan vi hvor som helst møte noen som ikke gjør det... Jeg tror ikke at noen av våre venner (eller andre) som har mistet livet i trafikken "forberedte" seg på at det kom til å skje. Unødvendig - men uungåelig dessverre. Kondolanse fra meg også.. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Over ett år siden jeg så henne sist, men det er allikevel litt trist. Tenker på familien og venner. Bestevennen hennes er min kusine, og alle i den vennegjengen er utrolig hyggelige og skikkelige folk. To stykker fra den vennekretsen har mistet livet i trafikken i løpet av et par år. Først ble en påkjørt fordi to tullinger kappkjørte i over 200km/t med BMW`ene sine og meide han rett ned, og nå mistet to til livet. Jeg kjente kun jenta som døde, men føler med begges familier og venner. Er rimelig sikker på at de kjørte pent, men veien var såpeglatt. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer. Jeg gruer meg til den dagen det er venner av meg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer :( uff ja det er sant det. Man tror man har kontroll og man kan ofte ha det også (til en viss grad). Men alt kommer ikke ann på deg, og før du vet ordet av det kan det være din tur. Det er utrolig skummelt å miste kontroll over bilen på glatt vei. Det værste jeg har mistet kontroll over var en 2,5tonns monster av en nissan i BRATTnedoverbakke med piggfrie dekk. Jeg greide å stoppe etter å ha satt på 4hjulstrekken og satt den i revers med diff på (utrolig nok). Ca 20m fra et autovernløst "stup" Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 kondolerer mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer så meget :( Utrolig hvordan det kan gå i trafikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg holdt på å miste en fetter som også er en svært god venn. Han overlevde og er uten varige men, tross at han kolliderte i en semitrailer med sin gamle Mazda. Tøffe som folk fra min slekt er tygget han seg selv løs fra vrakrestene, regulerte selv trafikken og ryddet opp i veien før han gikk hjem og la seg. Vel, det er ikke helt sant. Faktum er at han svevde lenge mellom liv og død. Men han er uten varige men, utrolig nok. Kondolanser er avsendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer til familie og venner. Rart at ingen her på forumet har stryket med ennå. (banke i bordet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer. Mvh Simon Aldra. Eni, kjør forsiktig, er ikke bare ditt liv på spill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kondolerer... utrolig leit at livet må ende så brått for noen... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 har mistet en kamerat og en venninne i trafikken selv, og det har vært nære på at jeg har mistet flere også (tullinger på motorsykkel). Kondolerer. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 20 og 23 år gamle. Tragisk. Kondolerer.. De hadde jo hele livet fremom seg.. Kanskje de hadde berget med en ny bil. Får håpe noen anmelder samferdseldepartemanget for uaktsomt drap snart.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg