JJ MK3 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne spesifikasjonene til original-stereoen i bilen min, uten å ta den ut å se på den? Det jeg lurer på er hvor mange watt forsterkeren i spilleren er på, og hvilken dimensjon det er på høytalerne. Bilen er en 2004-mod Mondeo, spilleren er 6000CD med sentralt plassert av-/på- og volumknapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemming Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har du sjekket brukermanualen? Siter Ønsker å kjøpe lyegrått Mondeo II - førersete. Se "ønskes kjøpt" her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne spesifikasjonene til original-stereoen i bilen min, uten å ta den ut å se på den? Det jeg lurer på er hvor mange watt forsterkeren i spilleren er på, og hvilken dimensjon det er på høytalerne. Bilen er en 2004-mod Mondeo, spilleren er 6000CD med sentralt plassert av-/på- og volumknapp. Å finne utav spec'en på den spilleren er vel ingen vits vel, kan hvertfall ikke skjønne hva man skal med det.. Men mest sannsynlig rundt 4x10w rms Typisk mondeo er jo 5x7" høyttalere da, men er usikker på 2004 modellen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 5x7" på den ja, i alle sidedører. Eller 6,5" med overgangsringer... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg