Kongo Kaare Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 er det noen som har noen anelse om hvor i norge jeg kan få tak i en alpina b10 bi turbo, og om det i hele tatt er noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 er det noen som har noen anelse om hvor i norge jeg kan få tak i en alpina b10 bi turbo, og om det i hele tatt er noen her? Hvis du har planer om å kjøpe en slik så er vel ikke Norge stedet å leite :) http://www.autoscout24.de/ http://www.mobile.de/ Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 møkka biler, kjøp heller en Lotus Omega Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 møkka biler, kjøp heller en Lotus Omega Vil jo gjerne sikkert ha en bil med litt mer tidløst design,og ikke en som så bra ut i ca. 2 år :partyon: Fra spøk til revolver,hvorfor nevnes alltid opel lotus i forbindelse med B10 her på forumet?? Mindreverdighetskomplekser fra GM-folket?? begge er jo raske biler og det skiller vel kun små forskjeller sånn sett.. Selv ville jeg uten tvil hatt en B10 og lett etter en i utlandet sef.! Og ja,jeg kjører Volvo og har en gammel Beemer stående på lagring,så ikke gidd å hets! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 har sett en B10 i bergen en gang ,,,, alt jeg kan si , men bare til å lete Autoscout24.de mobile.de Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Min Fetter hadde en sånn en i fjor, i hele 6 dager. Da kom det 2 av våre nye, kjære landsmenn og "hentet" den. Har aldri blitt funnet. Den bilen var visst helt strøken, men fikk aldri tid til å se den. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Her er ein til salgs: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18816 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA B12 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 møkka biler, kjøp heller en Lotus Omega Der beviste du vel at du overhode ikke har peiling på hva du snakker om. En Lotus Omega er en flott bil, den er vel omtrent like kjapp, men det er vel det eneste den matcher ALPINAen på. Det finnes en meget bra BiTurbo i norge, den ble solgt i fjor sommer fra Konghelle i Oslo. Det er sannsynligvis en av de bedre som fremdeles er på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg