maartn Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hvilke produkter, type voks osv bør jeg velge / hvordan bør jeg gå fram for å få sølv/grå lakk så pen som mulig? Har polert den i år.. men den skinner ikke spesielt mye med tanke på lakktypen. Men er det noen andre metoder å få den mer "shiny" på? Har tenkt på noe wet look lignende om det finnes. Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hiv på DP maxwax på toppen.. BLING:) Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Ez-Cream Glaze etterfulgt av Jetseal x2 og f.eks DP Maxwax på toppen, da burde bilen være passelig blank og våt:) Selges hos ScandicShine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Genialt... Lurte på det samme. Sliter med å få en sølvgrå Mazda 6 til å bli bling bling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Takker for svar. Har lagt produktene i handlelisten nå. :) Men er DP Maxwax bedre enn f.eks Meguiars sin voks? Hørt så mye skryt av Meguiars sine produkter. Og hva hjelper denne clay'en til? Hørt mange får så "syke" resultat av det også :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Meguiars har mye forskjellig voks, har ikke så mye erfaring med de selv (kun Nxt) men proffserien har visst mye bra. Har ikke prøvd Maxwax heller men har sett bilder av hva den kan gjøre, tror ikke du vil bli misfornøyd med den heller. Her står det litt om clay: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Så det som gjelder for å fjerne swirls, er rubbing? evnt. hvilket produkt med best resultat, enkel å jobbe med? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Riper/swirls for hånd er noe jobb, ScratchX tar noe, men maskin er det rette for å få det helt 100.. Sølv trenger rens som all lakk, men det syntes spessielt godt etterpå pga at metalliken i lakken kommer godt frem, så jeg anbefaler deg en skikkelig rens (duragloss 101 eller Meguiars DeepCrystal cleaner) så er det opp til deg om du skal ha dybde eller glans eller begge to etterpå..101 etterfulgt av 111 + DP maxwax gjør nok bilen bra blank vil jeg tippe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg