Gå til innhold

hvilken skal jeg velge?

Ranger emnet


paulsberg

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg en ny bil og tenkte på BMW, men vet ikke hvilken.

skal ha stasjonsvogn pga anlegg med litt størrelse.

er det noen her som kan hjelp meg litt med å velge riktig bil??

skal bruke rundt 100k på den. helst litt mindre. skal jo betale omregistreringen å.

vil ha over 1995mod.

takk til alle som hjelper

musikk uten bass er som jenter uten pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du egentlig ute etter å bruke bilen til ? Slagge og herje rundt ? Du vil sikkert ha E36, ungdomsbilen. Men mange av dem er no ræv kjørt tenker jeg. Ellers finnes alternativet E30, eldre modell av 3-serien. Er nok en god del som kna hjelpe deg bedre enn meg, har null erfaring med dette, sikkert mange som har info. og oppfattninger og dele ut :)

 

Benna93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du egentlig ute etter å bruke bilen til ? Slagge og herje rundt ? Du vil sikkert ha E36, ungdomsbilen. Men mange av dem er no ræv kjørt tenker jeg. Ellers finnes alternativet E30, eldre modell av 3-serien. Er nok en god del som kna hjelpe deg bedre enn meg, har null erfaring med dette, sikkert mange som har info. og oppfattninger og dele ut :)

 

Benna93

 

jeg er ute etter en bil sm holder og som er litt nyere enn 95mod.

null herjing. skl h anlegg i den og bruke den helt vanlig....

noen forslg så blir jeg glaaaad. hehe

musikk uten bass er som jenter uten pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 i touring er ikke fine biler. Sedan utgaven derimot er mye mer sexy. Men ettersom det er stasjonsvogn trådstarter vil ha, tror jeg han vil komme langt i retning e36:) En 320i touring må vel være midt i blinken spør du meg.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 i touring er ikke fine biler. Sedan utgaven derimot er mye mer sexy. Men ettersom det er stasjonsvogn trådstarter vil ha, tror jeg han vil komme langt i retning e36:) En 320i touring må vel være midt i blinken spør du meg.

 

er ikke ute etter en "sexy" bil. ute etter stor plass til barnet/anlegget mitt. hehe.

er den bilen jeg har sett mest på, men er det noen generelle feil med den mn bør se etter?

eller er det bre viktig med service hefte å slikt???

musikk uten bass er som jenter uten pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår