kennyb Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hei... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt innsug og gassere som passer til en golf gti 16v kr motor? innsprut har begynt å tulle, så tenkte det er like greit å kvitte seg med hele dritten og bygge om til gassere.. vil da helst ha dobble weber eller dellorto gassere.. Er også interessert i å kjøpe brukt hvis noen har noe liggende... :) takker for svar.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 http://www.veloxmotor.com har flere typer innsug til 16v. Om du går for gassere så vil du hente en del på å sette inn hissigere kammer ;) Gassere kneler ikke av høy durasjon og lav lobeseparasjon slik som innsprut gjør. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jeg har en 2r 16v gti stående her. den ble stjålet for 2 år siden, men ble funnet igjen for litt siden. den er det 2 stk 45 mm weber gassere på. er også bra eksosanlegg på den, så blir feeeet lyd. :) Hva er du villig til å by for greier da? Skal vel kvitte meg med resten av bilen og. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyb Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 har grei eksos, men må bare modde den litt.. (Mye senk, så den slår borti bak stillingen..) men trenger grenrør hvis du har det.. gassere og insug blir vi sikkert enige om en pris på.. hva slags stand er det i, og har du bilder av det.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyb Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg har en 2r 16v gti stående her. den ble stjålet for 2 år siden, men ble funnet igjen for litt siden. den er det 2 stk 45 mm weber gassere på. er også bra eksosanlegg på den, så blir feeeet lyd. :)Hva er du villig til å by for greier da? Skal vel kvitte meg med resten av bilen og. send meg en pm med nummeret dit, så kan jeg ringe deg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg