mads sl Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fordi jeg er ikke ferdig i Barcelona før 11.juni ;)Aaaaa det forklarer jo det meste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Skal være den første til å innrømme at ventingen begynner å tære på meg :) Har bestemt meg for å kjøre bilen stock iallefall noen mnder for å ta "stegene" 1. CAI (September), øker mellom 8-10 HK på GEN2 2. EKSOS (Julepresang), øker mellom 8-10 HK 3. INTERCOOLER (Mars), øker mellom 10-15 HK Jeg har også bestemt meg å holde meg unna "unaturlig trimming", altså omprogramering o.l. Men så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det. K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Skal være den første til å innrømme at ventingen begynner å tære på meg :) Har bestemt meg for å kjøre bilen stock iallefall noen mnder for å ta "stegene" 1. CAI (September), øker mellom 8-10 HK på GEN2 2. EKSOS (Julepresang), øker mellom 8-10 HK 3. INTERCOOLER (Mars), øker mellom 10-15 HK Jeg har også bestemt meg å holde meg unna "unaturlig trimming", altså omprogramering o.l. Men så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det. K Haha jeg toror heller listen vil bli seens slik ut: 1.2.3 CAI, EKSOS, INERCOOLER (juni) 26-35 HK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Haha jeg toror heller listen vil bli seens slik ut: 1.2.3 CAI, EKSOS, INERCOOLER (juni) 26-35 HK :) godt mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 hehe..kan sjå at MINIen har vokst litt oppgjennom årene når den står på siden av første generasjons MINIene.. :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 6 dager, 5 timer.. Nå er jeg i Berlin en tur, skal innom MINI Flagship Store i dag.... Kose meg litt.... K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 stikker og henter bilen jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vi venter i spenning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 aiiiiii den går fort.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 aiiiiii den går fort.... :)Ofte for fort:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 aiiiiii den går fort.... :) Cruiser du rundt i Bergen eller? Sitter og ser ned på en helt lik bil som deg nå. Registreringsnr med 6, 3 og 1 i seg :) Utrolig pen bil! Fikk nesten lyst til å kjøpe meg ny Mini nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Cruiser du rundt i Bergen eller? Sitter og ser ned på en helt lik bil som deg nå. Registreringsnr med 6, 3 og 1 i seg :) Utrolig pen bil! Fikk nesten lyst til å kjøpe meg ny Mini nå. thats me... hvor så du meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hehe... Så deg ved Bystasjonen på lørdag tror jeg det var, og så deg utafor Engen Bok & Papir tidligere i dag (rett nedenfor kontoret mitt) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ja det blir en del kjøring for tiden.. 2 mnder ferie før jeg begynner i jobb. Bilen er helt nydelig å kjøre. Skal ta en skikkelig vask i morgen. gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg