spooz Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Takk for tilliten! :-) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Supert :) 1 stykk fornøyd kunde gleder seg til å returnere til bergen om ikke mange dagene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Gode nyheter, Bilen er kommet til Norge og telleren viser ikke mere enn 2700km kontra 3700km som ble oppgitt i kontrakten. Ikke store forskjellen min likevel litt nærmere nybil :) K Hehe da har bilen din gått det bilen min har gått på en måned nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hehe da har bilen din gått det bilen min har gått på en måned nå.... Du kjører en del med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Veldig fin bil du har kjøpt deg Fjerdejuni, regner med at du gleder deg til å få kjøre den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Du kjører en del med andre ord?Ja jeg har det, men faktisk ikke noe unødvendig mye. Lengste turen jeg har hatt er på 12 mil tur retur, så det blir mye småkjøring. Men jeg smiler og er gla for vær meter jeg kjører jeg så, møtte på den minien som jeg nevnet som så kliss lik ut den du har kjøpt deg, og de som kjørte den vinket å sto i når de så meg, måtte en dame senere på dagen hun også vinket. Er det hilseplikt når man kjører mini også? (det er jo bare hyggelig da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Fjerdejuni: Tøff bil. Tror jeg har sett en lignende i byen? Mads sl: Hehe... Du kjører tydeligvis endel? Merker selv at KM tikker og går. Blir fort en omvei eller to når man skal et sted bare for å cruise litt ekstra :D Og ja, det er hilseplikt til andre Mini'er (akkurat som MC folka). Synes folk er litt sløve med å hilse her i Bergen. Altfor mange "kjerringer" i Mini Coopere som ikke har fått med seg hilseplikten :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Senshi: Ja, det går en helt lik i området, var veldig nå på å kjøpe den. Er veldig nær på å bestille aero sideskjørt til bilen. R56 kontra R53 ser faktisk ganske bra ut med bare sideskjørtene. Koster ca 8000 ferdig montert, en del penger men veldig stor forskjell utseendemessig. Leste her forleden at gjennomsnitt dyno`en til MSC R56 stock ligger på 189 HK. Så motoren yter en del mer en det BMW oppgir. Så med CAI og eksos bikker jeg nok 200 grensen uten problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Tøft... Aero kit ser alltid bra ut. Jeg er så vant til min med aero kit, at jeg synes andre R53 ser rare ut uten aero kit :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Tøft... Aero kit ser alltid bra ut. Jeg er så vant til min med aero kit, at jeg synes andre R53 ser rare ut uten aero kit :op: Er delvis enig med deg. Skal kjøre til Mo i Rana og tilbake den første uken jeg har bilen, nydelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Og ja, det er hilseplikt til andre Mini'er (akkurat som MC folka). Synes folk er litt sløve med å hilse her i Bergen. Altfor mange "kjerringer" i Mini Coopere som ikke har fått med seg hilseplikten :op: Det gjelder nok ikke bare i Bergen.. Ingen her vil hilse på meg=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 9 dager 17 timer og 8 min til jeg skal hente den... Tikk, Takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jeg hadde ikke holdt ut så lenge! :P Jeg venta en uke på min bil, holdt på å dø:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 9 dager 17 timer og 8 min til jeg skal hente den... Tikk, Takk..Får jeg lov til å spørre om hvorfor i alle dager du må vente så lenge på bilen? (var nå ikke så langt å kjøre fra norge til tyskland sist jeg var der, men det var jo noen år siden da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Fordi jeg er ikke ferdig i Barcelona før 11.juni ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg