Fjerdejuni Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Høres ut som din bil har samme historie som min har. Import din og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Er nok det ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hvordan er jæger i forhold til det? Tar de godt vare på den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Gjør hvertfall det jeg ber dem om. Både jeg og forrige eier har lagt igjen en god del penger der, så skulle bare mangle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 godt å høre! Ligger syk i Barcelona og surfer på Mini2.com. Mye pene biler der samt tips og triks... interessant lesing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Leker litt med tanken på å lakkere listene langs bilen, hva tror dere? K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Smak og behag det. Noen liker det, og noen ikke. Jeg har lyst å gjøre dette på bilen min, men har lixom ikke kommet så langt enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Det som er litt skremmende med det er at once its done there is no way back. Eller man kan vel kjøpe nye lister.... Kommer uansett til å vente til ut på høsten før det blir gjort noe med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg syns at det ser bra ut med lakkerte lister både på R53 og R56, men så er jo jeg inhabil når det gjelder lakk av lister:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilen min! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Skikkelig fin bil du har kjøpt deg der. Gratulerer. Spør du meg så bør du ikke lakkere listene. Synes de sorte listene gir bilen karakter, og får den til å stå ut fra mengden. Men det er jo smak og behag, og viktigst av alt: det er din bil, så du kan gjøre som du selv vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg så en 100% lik bil som det er i Ålesund i dag, aldri den bilen her før, heller! hmmm..... Lekker farge i vært fall, selv om jeg ikke liker midtkonsollen på de nye bilene ser bilen veldig bra ut. Men jeg synst det er feil med Cooper S (Supercharged) på de nye det burde jo strangt tatt vært Cooper T (turbo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Slenger meg med i rekken. Utrolig pen bil... Tøft med hvite felger. Lurer på om jeg skal gå for hvite oxo. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å skaffe meg sorte/mørke felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja tror hvite ville kjedd din bil Senshi.. en billig løsning om kredittkortene allerede er fylt opp er vel bare å lakkere dem du allerede har! Takk til alle som syntes bilen er fint, godt å høre at det ikke bare er meg! K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Gode nyheter, Bilen er kommet til Norge og telleren viser ikke mere enn 2700km kontra 3700km som ble oppgitt i kontrakten. Ikke store forskjellen min likevel litt nærmere nybil :) K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg