Sandmo Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 JA, jeg vet det er like mange tråder om senking her som det er medlemmer, MEN orker ikke lese alt! Har et enkelt spørsmål... Skal senke bilen 60/40 tenkte jeg, men hvor får jeg tak i fjærer/dempere? Har ikke råd til justerbart for tiden... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Tok meg lengre tid nå å skrive denne tråden, enn hva jeg brukte på å finne link til deg. Lathans! Søkefunksjon er en fin ting. http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/196891-kj-pe-60mm-fj-rer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Latskap er mitt navn:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Nå står det jo ikke noe om hvor man fikk tak i det der da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Fordi det er veldig vanskelig å få tak i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg