Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Skal bygge om anlegget baki 323f bg 90 mod. Vurderer hva jeg skal ha baki bilen min: Dette sitter i per dags dato: Kasse med 2x12" GAS kondensator 1.0f 10-24V Forsterker SONY XM-604M 2x6x9" i hattehylle. hylla baki skal bort. skal bygge opp mer, men veit ikke om hva jeg skal bruke og hvor jeg kan få tak i div ting, slik som plexiglass og hvilken forsterker jeg bør bruke... CD/MP3 spillern skal byttes ut med en Takara DVD m/7" skjerm fra pixmania.com hva mener folk om disse forsterkerne? - SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, - SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, - BZA3000D 2400 Watts Mono w/Neon Accent - LA3070D 2400W Mono Block MOSFET Digital skal bygge opp sidene og sette inn 10" eller 12" på hver side.. legge de to kondensatorene i bunnen med plexiglass over. lage en plate over den kassa som sitter der i dag. og bruke den gamle forsterkern til høyttalerne foran og diskanter. og kjøpe inn 2 forsterkere og skru fast på den plata jeg skal ha over kassa. og lage hull i det jeg har bygd opp og legger neonlys baki. fjerner hattehylla og setter de sammen med bassera hvis det er plass.. Noen som kan komme med tips hvordan og hva slags type forsterkere, høyttalere og evt bassere jeg trenger... prisen er stilt til 15 lapper på anleggsdeler, men regner med at det blir mer. takker for svar og hjelp. Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Og hva så? Ser ikke helt poenget med denne tråden :P Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnerside Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Litt mer info hadde iallefall vært nyttig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 drev og redigerte ^^ hehe Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 lurer også på om hvor stort mm2 jeg trenger på forskyninga baki. Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Litt mer info hadde iallefall vært nyttig ;) fikk litt å lese? :P Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnerside Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe... masse godt lesestoff her nå ja;) Kan ikke si meg noe fan av kondiser, men siden du har dem...osv. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Og hva så? Ser ikke helt poenget med denne tråden :P du skjønte vel det når jeg fikk redigert :P hehe Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe... masse godt lesestoff her nå ja;)Kan ikke si meg noe fan av kondiser, men siden du har dem...osv. :P nesten nettopp kjøpt bilen. så jeg fikk den med.. men den holder jo på spenninga da. jeg skal også ha spenningsmåler foran i bilen slik at jeg har kontroll på det.. incase hvis batteriet er dårlig... hehe Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnerside Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 nesten nettopp kjøpt bilen. så jeg fikk den med.. men den holder jo på spenninga da. jeg skal også ha spenningsmåler foran i bilen slik at jeg har kontroll på det.. incase hvis batteriet er dårlig... hehe hehe... jeg gir meg, så slipper vi enda en kondis diskusjon! ;) Men hvis du først skal ha dem, er de ikke da litt små til ditt oppsett? (er på tynn is nå ass!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe... jeg gir meg, så slipper vi enda en kondis diskusjon! ;)Men hvis du først skal ha dem, er de ikke da litt små til ditt oppsett? (er på tynn is nå ass!) hehe.. hakke tenkt å diskutere jeg kan lite om anlegg... derfor jeg spør her inne for da kan jeg kanskje lære meg noe mere.. hehe.. jeg tenkte jeg skulle sette inn en 5f kondensator... jo større du har jo bedre holder den på spenninga.. etter det jeg veit.. men jeg aner ikke... hehe... Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnerside Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe.. hakke tenkt å diskutere jeg kan lite om anlegg... derfor jeg spør her inne for da kan jeg kanskje lære meg noe mere.. hehe.. jeg tenkte jeg skulle sette inn en 5f kondensator... jo større du har jo bedre holder den på spenninga.. etter det jeg veit.. men jeg aner ikke... hehe... Ok, du vil kjøpe en ny kondis ja, da kan vi diskutere litt likevel;) Hvordan batteri har du? Hvis dette ikke er noe fantastisk ville jeg heller kjøpt det enn en kondis til samme spisen, tjener mer på det da. En kondis vil da bare hjelpe å fjerne litt støy. Er fortsatt på tynn is her, så les heller litt her: http://www.bilforumet.no/bilstereo/186629-noe-vits-kondensator-3.html (F.eks. matador sier mye lurt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ok, du vil kjøpe en ny kondis ja, da kan vi diskutere litt likevel;) Hvordan batteri har du? Hvis dette ikke er noe fantastisk ville jeg heller kjøpt det enn en kondis til samme spisen, tjener mer på det da.En kondis vil da bare hjelpe å fjerne litt støy. Er fortsatt på tynn is her, så les heller litt her: http://www.bilforumet.no/bilstereo/186629-noe-vits-kondensator-3.html (F.eks. matador sier mye lurt) 12v bilbatteri, kjøpt på bilxtra rett etter at jeg kjøpte bilen :P hehe vurdert denne her seh... http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=44&cat2=154&id=997 10farads kondensator.. fant en på 100 da :P hehe.. jeg kan jo sjekke litt rundt.. men jeg tar det med så lenge jeg har en. så gjør jeg det for å prøve å få best mulig utseende så får jeg læl justere osv seinere... hehe.. strømkabelen er fra et vanlig kabel sett du får kjøpt.. husker ikke str på tversnittet, men det er 60A sikring på det... hehe.. hvis det hjelper deg noe spes da :P Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Kva skal du med alle mono-forsterkerene? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Kva skal du med alle mono-forsterkerene? skal ikke ha alle... jeg veit ikke hvilke av de jeg skal ha... skal ha 2 stk nye... skal ha de til subene... blir totalt 4 suber Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg