Gå til innhold

Blå Audi RS2 stjålet i Oslo i natt!!!

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

utrolig leit og høre om bilen din :( men je har ett par kamerater i årnes, skal be dem se i årnes-skarnes- vinger området etter bilen din. håper den kommer til rette

x1988 mercedes 260e:)x1999 opel omega b2x1994 lancia themax1995 opel omega b1<p>nåværende biler:mitsubishi lancer evo 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg møtte bilen to ganger på Jessheim i går kveld! det er jeg helt dønn sikker på.

 

Høy person med langt glatt hår som kjørte.

 

Meget interessert... Kunne du sendt meg litt mer info på mail? Hvis du vet noe mer... lys/mørk ect?

 

Bilen er noe funnet takket være tips fra dere og trackguard:) Men jobber med å få tak i de som gjorde det. Bilen er ikke helt som den var desverre, så ser gjerne at de som tok den blir tatt av politiet... Er visst noen kjenninger, så de hadde en liten ide om hvem det kunne være.

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessert... Kunne du sendt meg litt mer info på mail? Hvis du vet noe mer... lys/mørk ect?

 

Bilen er noe funnet takket være tips fra dere og trackguard:) Men jobber med å få tak i de som gjorde det. Bilen er ikke helt som den var desverre, så ser gjerne at de som tok den blir tatt av politiet... Er visst noen kjenninger, så de hadde en liten ide om hvem det kunne være.

 

A.J.

 

Bilder? Info? Håper det er fiksbart :(

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessert... Kunne du sendt meg litt mer info på mail? Hvis du vet noe mer... lys/mørk ect?

 

Bilen er noe funnet takket være tips fra dere og trackguard:) Men jobber med å få tak i de som gjorde det. Bilen er ikke helt som den var desverre, så ser gjerne at de som tok den blir tatt av politiet... Er visst noen kjenninger, så de hadde en liten ide om hvem det kunne være.

 

A.J.

 

Strålende å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder av bilen hvordan den ser ut nå? :D

 

Har ikke noen bilder av bilen her... Men er ikke noe pen å se på uansett desverre:(

 

Skal hente bilen etterpå, så får sett litt nærmere på den da.

Jobber fortsatt hardt med å få tak i de som tok bilen, tydeligvis innvolvert i flere ting...

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at bilen går rett til taksering hos merkeverksted. Forsikrings-selskapet kan komme til å "finne på" at evt motor/gear/drivverk/el.- skader er påført av deg etter at bilen er funnet.....

 

Og fjern tlf nr og reg.nr på disse sidene nå som bilen er funnet, slik at den ikke blir stjålet en gang til....

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at bilen går rett til taksering hos merkeverksted. Forsikrings-selskapet kan komme til å "finne på" at evt motor/gear/drivverk/el.- skader er påført av deg etter at bilen er funnet.....

 

Og fjern tlf nr og reg.nr på disse sidene nå som bilen er funnet, slik at den ikke blir stjålet en gang til....

 

Har henta bilen nå, så skal ta endel bilder i morgen. Bilen blir bare stående frem til taksering, så er det bare å kjøre på etter det. Skal ha denne tilbake i toppstand:)

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår