Gå til innhold

trenger deler og tips?

Ranger emnet


Leken90cab

Anbefalte innlegg

Under kjøring fløy en tettningslist av bilen min, og ifølge møller er denne gått ut av produksjon:knock:

Er det noen som har en slik liggende? det er den som tetter inn mot vinduet..

 

Slenger med ett bilde: (ikke min bil)

golfmk1cab2.jpg

 

Også ser jeg meg nødt til å skifte senkesett på bilen, da forrige eier ikke sendte med tuv-papirene på det som står på:deng

 

Noen som veit om ett bra ett til en fornuftig pris?

Står 17" (med 205/40 gummi) på bilen nå, så kan ikke senke så mye..

 

Alternativt kjøpe mindre felger og senke mere... frister...

Noen tips til senk og felg? må være fornuftig kjørbar.. bor i fartsdumpenes hovedstad:(

 

når det gjelder tips på felg så sleng gjerne med no bilder, også må nok de også være til en "fornuftig" pris, skal skifte tak på bilen nå i mai(koster PENGER)

Veit jo hvor glad alle er i bilder her på forumet, så skal slenge ut noen av bilen så fort jeg får det til!!

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et bra eksemplar det der, den er jo til og med registret i Drøbak. :)

 

Jeg mener personlig at 17" er alt for stort på Golf 1, med klipper-styling slik som du har så går det med 16" felger men ikke noe større enn det.

 

Når det gjelder hjul og sånn, så er det så mye å velge i at det må du finne ut selv. Men klassiske felger er aldri feil på disse, sjekk denne tråden her feks...

 

http://www.bilforumet.no/golf-i/86760-old-school-felg-tr-den-kom-bilder.html

 

En annet tips om du ønsker rimeligere deler er å melde deg inn i VW Audi klubben, det koster 400,- i året men det sparer du inn ved første titt på blant annet tilbudsidene på forumet som ikke er synlig for andre enn de som er medlemmer.

 

Lykke til.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er hentet fra tyskland i 99, og opplakkert i 2007 i originalfarge(med noe mere klarlakk en orginalt), så bilen fremstår som pen. gleder meg vanvittig til å få på ett pent tak til den nå, det fortjener den virkelig.

 

17" sto på da jeg kjøpte den, og er helt enig i at de er for store.. ødelegger mere enn de gjør godt.. har siklet endel på de ronal turbo felgene som du(?) har hatt ute til salg.. men mener de passer bedre på en eldre, mere klassisk golf..

 

men har lyst på noen brede 15"/16" med kant.. er bare usikker på hvor stort man kan gå, både på bredde og senk, før det subber og tar neddi her og der..

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QUOTE=Leken90cab;2201584]bilen er hentet fra tyskland i 99, og opplakkert i 2007 i originalfarge(med noe mere klarlakk en orginalt), så bilen fremstår som pen. gleder meg vanvittig til å få på ett pent tak til den nå, det fortjener den virkelig.

 

17" sto på da jeg kjøpte den, og er helt enig i at de er for store.. ødelegger mere enn de gjør godt.. har siklet endel på de ronal turbo felgene som du(?) har hatt ute til salg.. men mener de passer bedre på en eldre, mere klassisk golf..

 

men har lyst på noen brede 15"/16" med kant.. er bare usikker på hvor stort man kan gå, både på bredde og senk, før det subber og tar neddi her og der..

 

Ja, stemmer det jeg har Ronal Turbo til salgs. Bør være litt kant på felgene, Keskin KT-4 er felger som er pene på Cabben de fåes både i 7,5 x 16 og 9 x 16.

 

Ser sånn ut:

 

dscn4710lf2.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt på varer kjøpt på ebay er opp til den enkelte selger å ordne med. Felger er noe herk å få sendt langt på gunn av størrelse og vekt.

Derfor sender veldig få av de tyske ebayerene ut av tyskland.

 

Finner du ett sett felger på ebay du kan tenke deg må du høre med selgeren hva frakt vil komme på.

 

Ofte blir det relativt dyrt.

 

 

http://www.dubmeister.co.uk er en engelsk bedrift som selger masse kule felger og sender til Norge.

Husk at det tilkommer 25% mva på toppen av kjøpesummen og fraktsummen.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår