Hansen89 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Er det stor jobb og bytte forntlykten på golf 2 fra jetta til Angel Eyes? Man trenger bare lyktene, grill og feste som lyktene skal sitte i? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Er det stor jobb og bytte forntlykten på golf 2 fra jetta til Angel Eyes? Man trenger bare lyktene, grill og feste som lyktene skal sitte i? Hmm, du skal ha di runde med angel Eyes da eller? Vist du har jetta front no.. Så må du bytte hele rammeverket som er i fronten der.. Ny grill og lykte fester ja.. Ramme verket på jetta... Rammeverket til runde lykter.. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 jess du må ha ny front Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Som forresten er ganske enkel å bytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 panservaieren slet jeg litt med da... :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 panservaieren slet jeg litt med da... :p hehe, dreit meg litt ut der jeg og :P Men tar du den på før du skrur på frontrammen.. Så er det lett å få på panser vaieren ;) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg