PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Legg inn bilder av glødene turboer. Her er min turbo: Må legge til at bildet ble tatt etter 2 min på tomgang og bilen er en 100% orginal A6 1.8TQ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Ikke en glødene turbo men kul like vel..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Og vi sparer der vi kan og kjøper 5 liter "olje" på Biltema for 59,90 eller hva den nå koster....hehe Her ser man hvorfor det er viktig å bruke riktig olje. Tøfft bilde. Jeg har en gammel VHS film der jeg raser nedover Sverige en natt med en Nissan Silvia med turbo - og den ble RØD.... Aner ikke hvordan jeg skal få filmen over til digitale bilder. Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Må legge til at bildet ble tatt etter 2 min på tomgang og bilen er en 100% orginal A6 1.8TQ. Hmm den turboen er vel død snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hot enough.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by boXer Hmm den turboen er vel død snart. fin unnskyldning til å kjøpe en større turbo da:op det virker som om han her er fornøyd ivertfall http://www.g-powertech.com/nye%20bilder/turboupgrade.htm Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v Ikke en glødene turbo men kul like vel..... Den ventilen er jo nesten flytende:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by boXer Hmm den turboen er vel død snart. Har fortsatt 2 år garanti igjen...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by audi-maniac fin unnskyldning til å kjøpe en større turbo da:op det virker som om han her er fornøyd ivertfall http://www.g-powertech.com/nye%20bilder/turboupgrade.htm K04 hadde ikke gjort noe nei:) Har noen planer til sommeren. Må bare se hvordan det ligger an men penger. Turbo er dyrt! En k04 koster ca 9000++kr. Og så kommer montering, dyser, chip og eksos. Og kanskje en sterkere clutch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by boXer Hmm den turboen er vel død snart. Så lenge de blir nedkjølt med bilen i gang, så tåler de MYYYYE mere enn det... Fin arbeidstemp kalles det når den ser slik ut. Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Flere bilder hadde vært kult! Turboen på 242'en min glødet som bare det, men har ikke bilder av den...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Viking067 Hot enough.... Audi 5'er tåler jo det meste...;) Men kanskje det ikke er det som er på bildet?? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Fant bildet på skylinesdownunder Dette er en volvo.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg