Gå til innhold

Tap av førerkort

Ranger emnet


Thorax

Anbefalte innlegg

du får ikke tilbake lappen 29.07.08.

 

Du kan ikke ta hverken kjøretimer, teori eller oppkjøring før den datoen.

 

tipper du kan ta teorien dagen etterpå og da kan du bestille time til oppkjøring og dersom det er lang ventetid kan du måtte vente en måned eller to siden det er midt på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke tilbake lappen 29.07.08.

 

Du kan ikke ta hverken kjøretimer, teori eller oppkjøring før den datoen.

 

tipper du kan ta teorien dagen etterpå og da kan du bestille time til oppkjøring og dersom det er lang ventetid kan du måtte vente en måned eller to siden det er midt på sommeren.

 

kan du ikke ta teori før straffen er ferdig? hvor harry ække det a...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen her som veit hvorfor noen må ta oppkjøring og teori på nytt og andre ikke? Vet om flere som har, på samme måte som meg, mistet lappen i 3mnd (under prøvetiden), som har sluppet unna både teori og oppkjøring, mens jeg har fått beskjed om at jeg må ta begge deler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg var idiot nok til å kjøre på fylla. Kræsjet i en kontainer og mast lappen og fikk 2 ukers fengsel og bot.

Etter litt over et år ringte han onkel blå og spurte ka han måtte ta opp igjen.

Jo, han måtte bare ta turen opp til BT, betale en symbolsk sum, motta midlertidig førerkort, vente på førerkort og kjøre rundt nett som ingenting har hent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mista lappen min i sept 07 i 9mnd (1mnd igjen:D)

og i rettsaken min ble vi enige om at jeg skulle slippe teori, selvom jeg var i prøveperioden.

 

for noen uker siden fikk jeg et brev i posten, det sto det at jeg måtte ta teori og praktisk prøve, selvom de sa at jeg skulle slippe det i rettsaken.

 

 

så jeg tok den for en uke siden, måtte ikke vente til sperrefristen gikk ut.

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår