VolvoR-Sport Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hei. har kjøpt meg ny turbo fra atp. men jeg syns mutteren som låser turbinhjul ser ødelagt ut? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 mitt ser og slik ut:) er sikkert for at "amatører ikke skal begynne og skru og tulle":) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 eller, hmm det så litt rart ut! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er det ikke lettere å ringe til atp enn å få svar fra 100 bedrevitere (inkl. meg selv) her på BF? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 det spørs om det er det enkleste ja.. må være produksjons feil, hvis det ikke skal være sånn. for den var godt pakket inn. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 skal vell være sånn? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er ikke mutteren det der...den sitter på andre siden. drar jo ut hele akselen med turbinhjul som i en del (derav Steg 1-5.p-trim,q-trim aksel osv osv..),så det skal være sånn pga. balanseringen som er utført vil jeg tro. Men en mail til ATP får du respons på fort da,så sovner du så mye bedre enn etter at jeg har fortalt deg det! ;) Forresten: er ATP kjappe med å levere når man bestiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 viss mutra ser skada ut villa jeg sendt den tilbake.. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Aceofspades: det kan stemme det du sier, er en t3/t4 dette, med 60 trim og steg 3 turbinhus. ang bestilling, så tok det nøyaktig 6 dager fra jeg bestillte til den lå på post terminalen! skal vell ta kortere tid også, men de hadde rotet bort min bestilling, så 5 dager kan vell ikke være urealistisk :) de sender med FedEx, betalte bare turboen, ingen mva eller noe! :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Min t3 har også en slik "ende".. så er nok slik.. Men om den er "ødelagt" så vil jeg neppe tro at det er fra fabrikk, så i tilfelle ville nok du sett merker etter verktøy.. Altså er den maskinert slik vil jeg tro det er slik det skal være ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 exel: fant det ut. det skal være sånn, er pga balansering ja :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg