Qeamer Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Heisann, har en b230fk lavtrykk's motor som ikke vil gå på tomgang, eller den vil noen ganger. Den stopper noen ganger når jeg clutcher inn(men får da satt den i gir så den kommer seg igjen). Det som er rart etterpå er at når jeg skal parkere så stopper den om jeg ikke har litt turtall, men om jeg stopper å starter igjen.. DA går den fint :watchout Har en såkalt "Gullboks" av hjerne, et oljefilter og en stor dumpventil om dette er til hjelp.. Siter Tss,tss,tssss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo945ltt Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Kan være den originale dumpen som ikke er 100% tett. Hadde en kamerat som sleit med det samme etter montering av dumpventil. Og da var det den som ikke var tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Problemet er nok den store dumpventilen din. Du må ikkje dumpe luft som lmm har målt, da funker ikkje bilen. Hvis du skal kjøre med dump, må du fjerne den orginale avlastningsventilen. Den holder ikkje tett uten vacuum tilkoblet. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg