Wildzor Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ja, får se hva tiden bringer :p Senkesettet er av Supersport og senker 40/35mm Kjøpte det på http://www.superstyling.no ifjor, men lurer på om dem har lagt ned for jeg får ikke kontakt med dem lengre.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Kult det du har gjort med bilen din! Men syns du skulle koste på å skaffe orginale røde blinkers bak. Eneste som mangler etter min mening. Kult at du beholder bilen clean og ikke setter på masse jall =) Åsså må du få deg ett bedre kamera hehe. Mobilen min tar bedre bilder jo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Røde blinklys er på gang.. Jeg syntes ikke at Audi C4 passer noe såkalt styling! Liker den best når den er lav og ellers orginal rundt.. Kamera ja.. Bruker mobilen nå, men ser også at jeg kanskje skulle skaffe meg noe bedre :thumb Men er på jakt etter nye dekk foran, så da lurte jeg på om det har noe å si om jeg ikke har samme merke foran som bak? Har Nankang nå, og vil bytte til GoodYear foran.. Trodde ikke dette hadde noe å si siden det er samme dim og dekka er på samme aksling? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 skal være likt på samme aksling :) noen andre krav vet ikke jeg om.. Så må du bare rope ut om du skal på tur over fjorden, så kan vi ta et "C4" treff :op: Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ja, var det jeg trodde.. kjører mye over fjorden jeg! :) Bor i Haugesund fordi jeg er lærling på Kårstø.. så hvis jeg skal hjem ei helg så går turen over fjorden ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 aah, hvor kommer du opprineligt fra da? :) slik ser bilen ut med 60/40 senk :D :op: skifta du dempere også eller kun fjærer? Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Kommer fra en plass som heter Åna-Sira.. Helt sør i Rogaland.. Se her ja! Var fin den med 60/40.. ;) Jeg skifta både dempere og fjærer :) Men syntes min er så mye høyere bak iforhold til din som er senka 5 mm mer!? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Tjaa.. Må vel bare parkere bilene på siden av hverandre og se på skikkeligt en gang ;) hehe.. eneste måten å se hvordan forskjellen er på skikkeligt.. sender deg en PM jeg :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Pen bil : ) Hadde samme bil selv, bare i mørkblå, med 18" A8 felger og 35mm senk :) Men, den ble stjålet for 2 mnd siden : ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Takk :) Har du bilde? ;) Synd at det er folk som ikke kan la andre sine ting være i fred! :angry: Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Flotte biler dere har;) Har selv en A6 95 mod 2,8:) Holder på å "style" den litt, skal snart bestille senkesett og så skal jeg sote rutene:) Hvordan gjorde du/dere det med de små rutene mellom bakdørene og bakruten? Siter - Audi A6 2,8 V6 C4 - Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Sånn ser fronten min ut etter litt arbeid:) Monterte noen jalle grøfte lys fra biltema, skal snart kjøpe ny fanger foran pga den er brukket, tidl. eier klarte å ødelegge den. Så har eg montert noen harrye blå diode lys i mine sotede blinklys på siden. Blir ganske fett i mørket:) Bildet funket ikke.. Men har det som profil bilde;) Siter - Audi A6 2,8 V6 C4 - Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Takk :) Blir bra når du får på senkesett! :) Når jeg soter rutene, så klipper jeg ut filmen slik at den passer rett på vinduet.. Syntes det er mye enklere for da slipper du å kutte så mye ekstra samtidig som du sparer på filmen.. Du kan ødelegge filmen mye raskere av å ha mye ekstra i kantene der det er vanskelig å komme til! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Takk :)Blir bra når du får på senkesett! :) Når jeg soter rutene, så klipper jeg ut filmen slik at den passer rett på vinduet.. Syntes det er mye enklere for da slipper du å kutte så mye ekstra samtidig som du sparer på filmen.. Du kan ødelegge filmen mye raskere av å ha mye ekstra i kantene der det er vanskelig å komme til! På A6/100 så er det vel veldig vanskeligt/"umuligt" å ta ut sidevinduene? Hvis du studerer så er det noen "propper" som er i rutene, og som går "inn" i døra.. Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Det tok meg 10 min å få ut ei rute på min bil.. Det er div skruer i dørpanelet, og 4x13mm bak det igjen som holder døra fast.. Så drar du bare rammen ut av døra.. så er det bare å sveive ruta så langt ned du klarer og ta av klipsen som holder igjen. så " bøyer " du ruta litt mens du drar den ut.. Jeg brukte litt tid første gang jeg gjorde det, men nå går det som en lek :) edit; disse proppene gjør jo bare at vinduet skal gli riktig opp.. Jeg knakk en slik pga var rusta.. Da kom ruta ut av døra når jeg sveiva opp.. :thumb Endret Juni 17, 2009 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg