Gå til innhold

chiping av audi 100 2,3E 1991

Ranger emnet

smeden

Anbefalte innlegg

hei.. har en spørsmål angående de chipene som de selger på ebay e det bare reint oppskrytt eller e det noe som funker

ser de e de som sir de skal gi rundt 30-60hk og noe anna dill

her e et eksempel eBay Motors: 2in1 PERFORMANCE CHIP AUDI 100 1990?1994 1993 1992 1991 (item 360044447260 end time Apr-25-08 21:15:35 PDT)

noen som har peiling om det e sant eller bare tull om det går ann og putte på audien

har en audi 2.3E 1991 mod... e det noe anna eg kan gjøre for og få noe mer guffe i bilen??

takkar for alle svar

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert bare bulllshit ja. Husk at du har en sugemotor, og det skal litt til å hente ut 30-60 hk mer. Det går ihvertfall ikke med å bare montere en chip i motorstyringen:)

Triming av disse motorene er ganske tungvint. Skal du ha noe særlig mye igjen for slitet må du nok ha en ny kam, bedre eksos og sette i et KN innsatsfilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert bare bulllshit ja. Husk at du har en sugemotor, og det skal litt til å hente ut 30-60 hk mer. Det går ihvertfall ikke med å bare montere en chip i motorstyringen:)

Triming av disse motorene er ganske tungvint. Skal du ha noe sørlig mye igjen for slitet må du nok ha en ny kam, bedre eksos og sette i et KN innsatsfilter.

okay men de kjipene vakke noe serli dyr tror du de skader motoren om man prøver en sånn chip.. pluss mangen som har kjøpt chipen som har sagt at de merka bra forskjell og mindre forbruk osv

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Den koster jo bare 50 kroner, og jeg tviler på at det skader motoren. Synes det er litt rart at det ikke står noe om hvilken type chip det er snakk om. Står jo heller ikke noe om hvor den skal monteres. For alt vi vet kan det hende du får tilsednt en motstand som skal loddes inn en plass for å lure hjernen til å levere mere fuel.

Og hvis det er erfaringene på ebay-siden du sikter til, ville jeg nok tatt dissee med en klype salt. Derimot hvis du har kjentfolk som har prøvd dette og de sier det funker så er det jo OK.

Men uansett hvis du kjøper så må du poste her hva dette virkelig er og hvordan resultatet ble.. Er litt nyskjerrig selv^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Den koster jo bare 50 kroner, og jeg tviler på at det skader motoren. Synes det er litt rart at det ikke står noe om hvilken type chip det er snakk om. Står jo heller ikke noe om hvor den skal monteres. For alt vi vet kan det hende du får tilsednt en motstand som skal loddes inn en plass for å lure hjernen til å levere mere fuel.

Og hvis det er erfaringene på ebay-siden du sikter til, ville jeg nok tatt dissee med en klype salt. Derimot hvis du har kjentfolk som har prøvd dette og de sier det funker så er det jo OK.

Men uansett hvis du kjøper så må du poste her hva dette virkelig er og hvordan resultatet ble.. Er litt nyskjerrig selv^^

hehe ja sant hehe men veit ikkje ska ta og surfe litt til og se ka eg finner hehe men seff ska eg poste den her og info dere hvis eg gjør det:)

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider