Gå til innhold

Audi A3 2.0 TDI ABT

Ranger emnet


ailenrock

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da har jeg betalt for nye bilen min, henter den neste onsdag. Bilen er en Audi A3 2005 modell, 2.0 TDI, med DSG girkassa. Den har fullt ABT-stylingkit fra fabrikken, og det som følger med fra dem. Den er gått som demobil for ABT i Tyskland, før søskenbarnet mitt importerte den for 1,5 år si eller noe sånn. Og nå tar jeg over den :D

 

Har som sagt ikke fått den hjem ennå, men henter den når jeg kommer hjem fra Danmark neste uke.

 

audia3002.jpg

 

audia3003.jpg

 

audia3010.jpg

 

 

Bilen har det meste av utstyr, som Bose-anlegget, DSG-girkassa osv.. Vet faktisk ikke så mye om bilen enda, gleder meg til å prøve den mer ut neste uke :)

 

Har vel egentlig ingen store planer fra den, når det er gjort såpass mye med den fra før av. Men muligens xenon-lys, litt andre pedaler osv. Bare kom med tips om dere har det

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera me kjempe bil øys! Endelig med i audi klubben;) har vel allti vært me i VAC men. Nå e det go saker!

Med skape menes vel med bilen utvendig? ser du har andre lykter osv enn 05 modellen?

 

 

ja det jeg mener, 05 modellen har grill helt ned til bakken mens 04 modellene har en grill oppe å en nede slik din har..

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sorry, då forstår eg "skape" :) hmmm ja kan hende altså.. får høre med han, ble usikker selv nå. for alt jeg vet så er den registrert i 04 også, men mente da han sa 05, det vil vise seg på onsdag når jeg henter den!:) som dere kanskje forstår så har jeg ikke tenkt så nøye på årsmodell osv, ble forelska i denne bilen da søskenbarne importerte den, å fortalte han allerede da at denne skulle bli min :D

 

takk ska du ha thomas!! fornøyde nå:)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sorry, då forstår eg "skape" :) hmmm ja kan hende altså.. får høre med han, ble usikker selv nå. for alt jeg vet så er den registrert i 04 også, men mente da han sa 05, det vil vise seg på onsdag når jeg henter den!:) som dere kanskje forstår så har jeg ikke tenkt så nøye på årsmodell osv, ble forelska i denne bilen da søskenbarne importerte den, å fortalte han allerede da at denne skulle bli min :D

 

takk ska du ha thomas!! fornøyde nå:)

 

 

skjønner Godt at du ble forelsket i bilen! :)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår