CarFreak! Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 :scared :iconsm trist =( Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Var aldri noen seriøse som meldte seg når jeg la ut at den måtte vekk. Trudde egentlig det ikke skulle være noe problem, men den ble jo stående helt til noen få uker siden... Jævlig uheldig at du ikke fikk tak i meg Skody. Flyttet et par ganger og var uten nett 1 års tid også så ble ikke noen flere annonser. Kunne ikke ha det stående på andres tomt noe lenger. Skal ringe Erik på mandag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Var aldri noen seriøse som meldte seg når jeg la ut at den måtte vekk.Trudde egentlig det ikke skulle være noe problem, men den ble jo stående helt til noen få uker siden... Jævlig uheldig at du ikke fikk tak i meg Skody. Flyttet et par ganger og var uten nett 1 års tid også så ble ikke noen flere annonser. Kunne ikke ha det stående på andres tomt noe lenger. Skal ringe Erik på mandag... jeg sendte deg faktisk mange pm og greier uten å få svar...var klar med penger og henger..menmen...sånn går det! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Hey..! Ser fett ut det der ass... men si fra hvis du skal til ski a... :thumb Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Noen som vet hvor denne er i dag`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg