sniffee Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 har eg golf 2 1.8.. jeg skulle starte den her om dagen og den startet men så smalt det da jeg kjørte ut av garasjen, og så stoppet den. og nå har den både gnist og bensin men starter ikke? men for hver gang jeg filer litt på startmotoren, og med en gang jeg stopper og file får den et lite tenn. er der noen som vet hva problemet kan være? har det ganske så travelt siden RS stylinga snart kommer. og da skal den på og så skal jeg på eukontroll med bilen så håper på og få et svar fortest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 tann reima som kan ha hoppet over ei tann. eller gal tenning fra fordelerne. ar du tatt av fordeler lokket å kikket om det er helt og at det ikke er noe lagg på rotoren? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Flyttet til Golf2-forumet Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg