volvo140lover Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hei.. har en dobbel porta kasse! men har bare 1 element(pioneer ts-3004) å det er en helt kasse å ikke vegg imellom.. eller det er vegg men er et stort hull der, ca 10'' å får jo ikke detta tett. det jeg har gjort nå er litt ''ræva'' jeg har bare putta masse stoff,gensere,pled nedi der hvor nr.2 element skal sitte. å dette er langt ifra tett? kan det være derfro jeg ikke før trøkk? har en soundmagus x1500 amp.. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 kassa må være tett.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Mister mye effekt når kassa ikke er tett ja. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 mister all effekt.. tuningfrekvensen blir helt natta.. trådstarter.. bygg deg ny kasse eller kjøp et element til.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 jaja skal skaffe et til:P men det koster penger:P hehe:P så det har VELDIG mye å si? elemente spiller som faen men blir ikke noe trykk nesten... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ts-3004 koster nesten INGENTING da.. :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 .....så det har VELDIG mye å si? elemente spiller som faen men blir ikke noe trykk nesten... Du gir jo deg selv svaret her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hehe du er fra slemmestad? hvem faen er du? ja sant det!!:P sier seg vel selv:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ts-3004 koster nesten INGENTING da.. :p jeg vet, men er mye penger når jeg brenner av alle pengene mine på piss:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Får du ikke skrudd en plate foran hølet så lenge da? Bedre enn ikkeno'... Som en slags midlertidig Ghetto-løsning. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ja har tenkt på det:P men har ingen plater å har ikke tid til å kjøpe så....:p takk for allle svarene:P men tror nok jeg bare må vente til lønna kommer:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg