daruu Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Driver for tiden å ser på 100/200 turbo quattro, og lurte i den forbindelse på om det var noen spessielle feil på disse bilene? Har hørt om eletroniske feil (på 200 spessielt), rust, feil med drivverk(quattroslarken?) osv Og motormessig, 10v har mekanisk sprut(som kan være knotete?) og 20v har elektronisk? 20v sitter vel også bare i litt nyere 200 modeller? 10v går vel da også merkbart dårligere, men vet ikke om jeg har råd til en med 20v for øyeblikket Deler kan vel også være litt trøblete å få tak i? Bensinforbruket er vel høyt nok uansett, men det får man tåle når man får 5'r og turbo :D Er takknemlig for alle svar :) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Elektronikkfeil er det mye av. Men alt lar seg fikse.. Det som er størst problem er karroseri deler.. Hvertfall på 200 20v. Bensinforbruk er det nok av.. Rust pleier det ikke å være så ille med.. Hjulbuer bak og bak forhjul.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Min er tilsalgs! http://www.bilforumet.no/100-200-v8-1991/182469-1985-100-quattro-2.html Ser slik ut idag: Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.