Gå til innhold

Flere enn meg som er LEI Golf II ?

Ranger emnet

Dirty^Dog

Anbefalte innlegg

Synes snart at vi kan kalle for forumet for "GolfIIforumet.net".

Evt så kan vi lage alle andre poster enn "Min nydelige Golf II som bare jeg har i hele Norge" i kategorien "Off topic"

Hva er så fantastisk med en Golf II at "alle" måå putre rundt i en? De er utrolig lite komfortable, og interiøret er mildt sagt lite pent. Men det er igrunn ikke det som er ille, det er at ABSOLUTT ALLE har dem. Ser du på hvilken som helst "råneplass" så kryr det av Golf II. Og man kan godt koste på en Golf II hellakkering, 240-40-17 dekk med versting alu-felger, senkesett, effekt-anlegg osv osv osv, men det blir UANSETT bare en Golf II. Det er aldri noen som snur seg på gata og sier "oj se der, jammen med en pen toer Golf! En sånn har jeg aldri sett før tror jeg"

Ja, greit, nå blir denne posten enten sletta, eller så har jeg en gjeng med forbanna toer-Golf eiere som står og ruser med motorn hver gang jeg går ut døra, men jeg er så drittlei av Golf II, og jeg har en følelse av at jeg ikke er alene om det... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være mer enig!

Jeg skriver meg på listen over folk som er lei golf2.

Tror den følelsen om at du ikke er alene om dette stemmer ganske godt. :)

Er det en bil man ser HVER eneste gang mann beveger seg på vegen så er det golf. Jeg klarer heller ikke å se hva som er så stas med disse bilene, i forhold til alle de andre bilene i denne klassen.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrekopper! hvor lei tror dere ikke andre folk er av slitne plastraketter eller skranglete Forder ? Alle de idiotiske argumentene deres kan like enkelt brukes om deres egne biler.

Stort sett så går vel all Golf praten i Golf-forumet så hvis noen har et problem med aktiviteten der kan de egentlig bare holde kjeft.

Nå har vi kastet ut bråkmakerne som skapte krangling og mistrivsel - så nå måtte dere bare finne noe nytt å syte over ??

Denne tråden er helt verdiløs og stenges herved!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår