HondoAudi Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Trenger nok dette foran på min... Tror jeg har 50 eller noe nå, og gidder IKKE å gå for justerbart likevel tror jeg, da det i grunn ble helt greit med bare fjærer. Eneste er at den godt kunne vært litt lavere foran.. Andre mulige ting å gjøre. Tror det blir vanskelig å kappe foran, bak hadde det gått greit... Skal prøve å legge ut bilder i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Du fucker fort demperene med 60 senk forran, er ikke å anbefale. Litt drit om de ryker.. Da nye koster like mye for 2 stk -som et justerbart koster. Ville heller kjøpt senkeskåler om jeg var deg. De senker 1-1,5cm. Settes på toppen av dempertårna fremme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis du har orginale dempere nå burde du virkelig bytte de også hvis du skal gå over på 60mm fjærer. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Du fucker fort demperene med 60 senk forran, er ikke å anbefale. Litt drit om de ryker.. Da nye koster like mye for 2 stk -som et justerbart koster. Ville heller kjøpt senkeskåler om jeg var deg. De senker 1-1,5cm. Settes på toppen av dempertårna fremme. Hvor får jeg kjøpt disse? :)Er vel greit å ha på de også før firehjulskontroll da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg