GolfG60Syncro Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ja du må få opp noe bilder. Blir kult å se utviklingen på denne.... Har jo muligheten for før/etter bilder og.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 jeg kan godt gjøre det... Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by olemarius jeg kan godt gjøre det... DET HØRES F... SÅ BRA UT OLEMARIUS-CADDYMANN!:D Har du en elektronisk-postadresse jeg kan sende bildene på? Takk skal du ha forresten!thumpsup Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Igår ble GTi'en EU-godkjent! Jeg er en lykkelig mann, som har en registrert bil om kun kort tid!!!:D Fortsatt ingen som kan legge ut noen bilder på siden sin? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 fikk du ikke mailen ? send bildene på olmarius_85@hotmail.com Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by olemarius fikk du ikke mailen ? send bildene på olmarius_85@hotmail.com hehe.... jo så det nå! Har ikke sjekka mailen på en stund..... Jeg sender over noen bilder så snart jeg får tid! Takk skal du nok en gang ha! :peace: olemarius:peace: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi hehe.... jo så det nå! Har ikke sjekka mailen på en stund..... Jeg sender over noen bilder så snart jeg får tid! Takk skal du nok en gang ha! :peace: olemarius:peace: Skjer det noe på denne fronten eller....? Må få opp noe bilder nå så det blir litt liv i tråden. Skal sende deg hjulbuelister i morgen. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Skjer det noe på denne fronten eller....? Jepp! Fikk nytt interiør idag:D :D Klin likt G60syncro sitt! el. justerbare recaro-gromstoler!:peace: det står i garasjen. trenger en grundig vask, også blir det montering!!!! yodude FORTSATT INGEN SOM VIL LEGGE UT NOEN BILDER AV PROSJEKTET MITT???? han der olemarius har visst gått under eller noe..... bildene uteblir iallefall...... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Send bildene til meg Jc_aardal@hotmail.com Så skal jeg få lagt dem ut fort Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Jepp! Fikk nytt interiør idag:D :D Klin likt G60syncro sitt! el. justerbare recaro-gromstoler!:peace: det står i garasjen. trenger en grundig vask, også blir det montering!!!! yodude FORTSATT INGEN SOM VIL LEGGE UT NOEN BILDER AV PROSJEKTET MITT???? han der olemarius har visst gått under eller noe..... bildene uteblir iallefall...... Hvor fikk du interiøret fra, og hva måtte du gi for det? Delskinn interiør? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Noen som ønsker seg ny girkasse eller drivaksler? :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Peltz Hvor fikk du interiøret fra, og hva måtte du gi for det? Delskinn interiør? Nei, det er et mørkeblått stoffinteriør. Ligger bilder av et AKKURAT slikt et på GolfG60syncro sin tråd, for han har samme interiøret i syncro'n. Jeg og en kompis kjøpte et GTi 16v-vrak, som han skal pusse opp , og jeg fikk interiøret (alle stolene + dørtrekk) og tåkelys (de originale til 90'fangere) for 2500,- Interiøret var SINNSYKT oppmuggla, men jeg har rensa det, og nå er det finfint! Det er hull på ene sidestøtta på førersetet, + at det andre forsetet har 2-3 små sigarett-hull så når jeg blir rik, skal jeg trekke interiøret opp! Uansett var det ganske grei pris for de gromme setene!! yodude Bilder av MITT interiør kommer straks hvis MSport er raskere på avtrekker'n enn olemarius var.......:op Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Da kommer endelig bildene av Bilen: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Må få fart på monteringa nå da!! Det er jo bare bilder av et hus fullt av feite deler som mange her ville drept for å få tak i og¨å har du dem liggende og slange..... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Må få fart på monteringa nå da!! Det er jo bare bilder av et hus fullt av feite deler som mange her ville drept for å få tak i og¨å har du dem liggende og slange..... ;) Jadajada. Til helga skal jeg lakke 90`fangerne og motere dem sammen med G60-breddinga. Pussa litt rust denne helga, og det skal jeg også lakke over nå til helga. Onsdag 21. april er det tre uker til jeg har oppkjøring:D 12. mai klokka 13.30!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg