moffeloffen Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hei! Har en vectra B, som har har kjøpt et focal frontsett til. Lurer på en ting, hvordan kommer jeg til for å få byttet ut diskantene, altså finnes det noen guide til å få gjort dette? 6,5" høyttalerene i døra fikk jeg byttet ved å ta vekk trekket men der diskentene sitter kommer jeg ikke til, og ser ikke noen lett måte å ta vekk trekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 du skrur bare ut de 3 skruene som holder hondtaket, der sitte den orginale diskanten, ta vekk den å sett inn den nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi0 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 du må fjerne alle skruene i døra for å få av dekselet, det sitter altså: 3 skruer helt nederst på døra. 1 skrue bak dekselet til diskanten 1 skrue bak styringen til speilene (bruk skrujern med flatt jern til å fjerne deksel) 2 skruer bak dekselet til håndtaket(bruk skrujern med flatt jern til å fjerne deksel) Når disse er fjernet er det bare å ta av dekselet/trekket til døra =) Husk at 6,5" høytalere ikke passer i orginalhullet. Jeg kjøpte adaptere til å feste dem i på bassbrothers.no: Opel høyttaleradapter - Bass Brothers AS passer akkuratt(så vidt :P) i de orginale skruehullene i døra :) Siter Opel Vectra 1,6L 16V 98-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 du må fjerne alle skruene i døra for å få av dekselet, det sitter altså: 3 skruer helt nederst på døra. 1 skrue bak dekselet til diskanten 1 skrue bak styringen til speilene (bruk skrujern med flatt jern) 2 skruer bak dekselet til håndtaket(bruk skrujern med flatt jern) Når disse er fjernet er det bare å ta av dekselet/trekket til døra =) Husk at 6,5" høytalere ikke passer i orginalhullet. Jeg kjøpte adaptere til å feste dem i på bassbrothers.no: Opel høyttaleradapter - Bass Brothers AS passer akkuratt(så vidt :P) i de orginale skruehullene i døra :) Eller bare på thorshov bilrekvesitta.. =) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg