Gå til innhold

endelig en 230ft

Ranger emnet


Volvo_Turbo

Anbefalte innlegg

Skal endelig få hentet meg en 230 ft i sverige i morgen.

Tenkte jeg skulle spørre om noen råd til hva jeg burde gjøre.

Hadde planer om 3" lmm og 3" eksos,justere trykket til 0,9 bar, btr, og chip sånn i første omgang. kommer dette til å holde med de org. ft dysene?(noen som vet ca effekt økning med disse modifiseringene?) Så var det det med de for motstandene til dysene. hvorfor trenger man de? sitter jo ikke der org. på 940 og allt man gjør er jo å flytte allt over i en annen bil. og man bytter fordeler da. noen som vet hva slags motstander man trenger og hvor jeg får tak i disse? skulle gjerne hatt noen bilder som forenkler montering oxo om noen kunne være behjelpelig med dette.

 

Håper på masse svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår