Hallo ja:)
Har lett litt rundt inne på forumet om b21 et og vet jo at det er k-jet på disse motorene, og mange snakker om tillegssprut osv.
Mener man da f.eks kjøre med F innsug med elektronisk innsprøytning i tilleg eller hva? Har liksom ikke sett noen konkrete forklaringer på hvordan man skal gjøre dette. noen sier oxo man kan bruke lh2,4 som sitter på f,eks 230f. bruker man ledningsnett og innsug fra 230f og hjerne fra ft eller hva?
Jeg kjørte jo 90 mil på søndag for å hente meg en 230ft i sverige men da vi kom frem var motoren i en HELT annen stand enn forklart og fremstillt på bilder. Han hadde heller ikke peiling på hvilke styreenheter han hadde og mindre turbo som fulgte med++++. Var bare tull med både svensken og det skrapet av en motor han skulle selge.
Tror jeg skal kjøpe meg en B21et nå av en kompis, han har en større turbo,alu kjøler og et annet innsug og han har bremset 225hk i motor. men jeg tror jeg har lyst til å bytte ut k-jet om jeg skal ha den. blir jo sikkert mer trimming når jeg får den oxo og da er jeg litt skaptisk til det mekaniske innsprutet.
Håper noen kan komme med noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å hente ut ca 300 hk og hvilket innsprut jeg burde kjøre med.