pettersenroar Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 noen som vet hvorfor rattet peker mere til høyre men bilen går rett frem ?? dett skjedde nylig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 min gjorde det samme. det var ytre endeledd på høyre side som var gåent. jekk opp bilen og prøv og vrikke litt på hjulet. kjenner du at det ikke sitter helt fast er det nok det. ikke noen dyr affere sådann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 jeg vet med 100% sikkerhet at di er gåen så da er de vel bare å bytte heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hehe... greit å få rimelige reprasjoner og da :).. selv har jeg investert i 2 øvre bærearmer til venstre side.. 1500kr i deler :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 kjøp hos HoVWdiAudi værdens billigste vw deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg