Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet


Tutty

Anbefalte innlegg

Ja, stod W12 i grillen...hvis han ikke har pimpt ned S8:n med w12 badge da ;)

 

Da er det to nesten like audi'er som har vært på kalbakken, stod ihvertfall en norskregistrert svart S8 med store svarte felger med chromekant. Sinnsykt fin bil, liker det karosseriet mye bedre enn den nye A8'en, den nye ser altfor puslete ut hehe!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem faan som spotta meg på Kjelsås i går egentlig?

Tok igjen en ny sølvfarga toyota hiace ved kjelsåsveien 160 sånn ganske nøyaktig.

Hilsa og blinka med nødblinkeren helt febrilsk.

Fulgte etter fyren ned på Ring3 retning nordover, og dro forbi.

Fyren hilste han, og blinka med lysa, og la seg på hjul.

 

Lurer på hvilken gærning det der var.

Hilsen to mannfolk uten hår og langt bukkeskjegg og masse tatoveringer(kompisen min har det) i en grønn BMW.

 

Tok førøvrig reg.nr. på bilen.

Den hører til på Lunner.

 

WTF??

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@"SprinterTuning": Stemmer det at du pleier å parkere i området rundt Vogtsgate ? Mener å ha sett deg der på ettermiddag/kveldene i det siste....

 

Jeg så forøvrig denne "lille saken" mens jeg var hos tannlegen på CC-Vest :tannløs: i slutten av mai.

 

JaguarpCC-Vest.jpg

 

 

Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig):

 

Hyggeligparkering1.jpg

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få liv i tråden igjen.. har en spesiell spottings:) spotta en vw passat med noe harry styling,dekaler på siden med noe drager på, den hadde en STOR alu-vinge på bagasjelokket, chrome felger, og ikke MINST en ///MPOWER streamer på frontruta.

 

hahaha, ja det er "vaskelankermannen" som vi kaller han her :P Den bilen var driitfin før han ødela bilen.. synd....Han er vaskemannen her i østensjøveien på bryn, ser han hver dag :S

PS: Hilste på deg ved DHL ulven, kjørte Grønn cravelle.. vet ikke om du skjønte at dt var meg ??

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig)

 

Hvor er det tatt? :wonder:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja det er "vaskelankermannen" som vi kaller han her :P Den bilen var driitfin før han ødela bilen.. synd....Han er vaskemannen her i østensjøveien på bryn, ser han hver dag :S

PS: Hilste på deg ved DHL ulven, kjørte Grønn cravelle.. vet ikke om du skjønte at dt var meg ??

 

hehe jepp:) vi kom litt fort inn saa jeg merket ıkke.. satt ved siden av fattern:=) men jeg saa at det var deg tıl slutt. hılste men du saa sikkert ikke:=)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@"SprinterTuning": Stemmer det at du pleier å parkere i området rundt Vogtsgate ? Mener å ha sett deg der på ettermiddag/kveldene i det siste....

 

Jeg så forøvrig denne "lille saken" mens jeg var hos tannlegen på CC-Vest :tannløs: i slutten av mai.

 

JaguarpCC-Vest.jpg

 

 

Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig):

 

Hyggeligparkering1.jpg

 

hehe jepp:) vi parkerer der ofte

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet jeg. Er da lov å parkere på begge sider av veien. Eller er det ett parkerings forbudt skilt der som ikke vises på bildet?

 

Det jeg reagerer på er at det ikke akkurat er pent gjort å parkere bilen sin inne på plenen til folk....

 

De som bor på høyre siden valgte å ta vekk gjerdet for noen år siden, slik at det ser litt mer åpent og "gjestmildt" ut der. Godt tenkt, men så presterer selvfølgelig noen å "misbruke" det :bambam: Dårlig gjort syntes jeg, men det er vel kanskje bare slik samfunnet har blitt :( .

 

@"eiriksmil": Det er på hjørnet av Trettebakken og Nordengveien i retning mot Røa. Ser du ikke det altså.....he-he ;).

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår