martinsen-lyd Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hei driver og monterer 240 etter lakkering og lurer på om åssen det er og montere et 850 dash i 240, noen som har prøvd dette ell tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Blir rimelig custom, og er no skikkelig rallemekk å få på plass nok festepunkter osv. Det går, men vanskelig og mye jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Turbo Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 ville heller flocka det orginale dashbordet. det blir drit kult. flocka mitt via http://www.flocking.no Bra service og bra resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Eller bare la det være originalt. Dashen i 200 bilen er veldig fin. Både den nye og gamle. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Eller bare la det være originalt. Dashen i 200 bilen er veldig fin. Både den nye og gamle. Jeg synes den gamle er penest :) Vurderer det i min :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Eller bare la det være originalt. Dashen i 200 bilen er veldig fin. Både den nye og gamle. får problem hvor jeg skal montere touch screen =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 er jo få dasher som er så medgjørlige som 240's da når en skal til med sånnt, napper jo bare ut de luftdysene i midten, og har spilleren montert nede, så har man jo all værdens med plass!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 er jo få dasher som er så medgjørlige som 240's da når en skal til med sånnt, napper jo bare ut de luftdysene i midten, og har spilleren montert nede, så har man jo all værdens med plass!? skulle det men skjermen kommer borti=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg