|Vectra| Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Her er noen bilder iværtfall :) Noe dårlig bilde. Mye tape å sånnt:P Men resultatet ble værtfall bra :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hadde lite å gjøre idag så jeg tok meg tid til å demontere dash ordet å skifte pærer i instrumentene... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Blir jo bra dette her :) Stå på! Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Blir jo bra dette her :) Stå på! Jess! fikk en del inspirasjon fra din side, så ble nødt til å bestille fra crasyleds, har leds til alle men kan ikke en puck om lodding :/ Holder også på å skifte alle pærer rundt om i bilen også (tak i dører og sånt) Men det er hvite dioder kjøpt på biltema (bananpærer)... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hadde lite å gjøre idag så jeg tok meg tid til å demontere dash ordet å skifte pærer i instrumentene... hvordan gjorde du det når du skrudde ut dash'en ? tenker på å gjøre dette selv.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Først tar du vell av den boksen rundt rattstammen og bryterne på stammen, så tar du vell ut de luftventilene og lysbrytern på venste side.. så er det bare å lokalisere alle skruene å skru ivei... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragonfire Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 ble stilig med de blå lysa i dashen gitt,må nesten vurdere noe sånt selv:) noen som vet om det er mye jobb å ta ut selve instrumentskiva?:S altså den plata som speedometer,turtall osv. står på. vurderer å enten bytte eller gjøre en egen liten vri,dersom det ikke blir for mye jobb. Siter Opel Vectra stv. 1.6 16V http://www.bilforumet.no/prosjektforum/203077-opel-vectra-stv-langtidsprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 ble stilig med de blå lysa i dashen gitt,må nesten vurdere noe sånt selv:) noen som vet om det er mye jobb å ta ut selve instrumentskiva?:S altså den plata som speedometer,turtall osv. står på. vurderer å enten bytte eller gjøre en egen liten vri,dersom det ikke blir for mye jobb. Er sikkert litt mer jobb en det jeg har gjort, men tror ikke det skal være så veldig vannskelig... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ble virkelig stilig med blått lys i dashen!:) Mye bedre enn det orginale. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Javist, det er jo 100x bedre :).. Skal skifte noen pærer i varselslysa i dashn også, tåkelys, blinkelys, etc. Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Her er noen bilder iværtfall :) blev bra, du kan har xenon på rygglys og, det har eg gjort med volvo'n min og er helt fornøjd Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Er klar over det, men er det mye arbeid da?!? Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Noen som vet hvilke kabler som skal hvor på angel eyes, for på min bil er det en rund kobling, men på de nye lyktene er det en firkantig kobling sån som det er på facelift modelen. Noen som har koblet dette før å ikke bare kjøpt en sånn overgang... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Det skal i teorien bare være å koble riktig farge opp mot hverandre. Slik at det blir som dette: Dersom det ikke er fargekabler på dine, så kan jeg se under panseret til meg når jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Jeg har nye lykter, men med rund tilkobling. Men har farger på min kabel, så kan lage en koblingsplan til deg. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 ja d hadde vært kjempefint, joda, har jo farger på mine kabler også ( brun, grå, hvit og gul)... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg