Turbo_Olga Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Er det noen som vet hvordan jeg søker etter deler på nett med delenummer? Prøvd å google og søke på nettsider som liksom skal ha deler til bil, men finner ingenting. *begynner å bli lei av å lete* :titties: Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn_Gullikstad Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Er det noen som vet hvordan jeg søker etter deler på nett med delenummer? Prøvd å google og søke på nettsider som liksom skal ha deler til bil, men finner ingenting. *begynner å bli lei av å lete* :titties: Heisann gå inn på Mekonomen.no, når du kommer inn på siden kan du skrive inn skilt nr på bilen, hvis den ikke er for gammel så får du opp ei deleliste med deler som passer til din bil, søke etter delenr på noen nettsider vet jeg ikke om funker, du kan jo eventuelt finne forhandleren som har gitt ut den delen du har og gå inn der å søke på delenr. håper dette ga deg noe hjelp:) mvh GG:) Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 er du virkelig jomfru? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 golf 2 er det nok av deler til hos hogger'n ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Du kan søke på delenummer til Audi og Volkswagen her: Velkommen til Norsk bildelsenter: Forside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 er du virkelig jomfru? Ja jeg er det Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 26 år og jomfru, det begynner å bli ille... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 26 år og jomfru, det begynner å bli ille... jaha? hva om hun er nonne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hva om hun ikke vil ha type? ikke finner den rette? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hva om hu sparer seg til hu blir gift?? det gjør jeg (hmmm not) :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Kansje bare født mellom 24. august og 24. september :P Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 26 år og jomfru, det begynner å bli ille... Hvorfor er det så ille? Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Kansje bare født mellom 24. august og 24. september :P hehe Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hva om hu sparer seg til hu blir gift?? det gjør jeg (hmmm not) :P Ja jeg gjør det ;) Og jeg gifter meg 23. mai :D :D :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hva om hvorvidt hun er jomfru eller ikke er revnende likegyldig i denne diskusjonen? Hun hadde ett konkret spørsmål; så la oss ikke gli utover det og inn på hennes sengevaner, da dette, strengt talt, er hennes private bissniss ;) Tilbake til Topic; er mange måter og gjøre det på, men desverre er mange av disse lukket for allmennheten. Jobber selv på mekonomen, så hvis du poster delenummeret, fabrikant etc. så kan jeg alltids kikke for deg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg