motormania Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 heija har en 92/93mod sierra sedan 2,0 Doch. lurer på vilket senkesett hos eiker som passer min bil og eventuelt om dere hvet om et annet bra senkesett som passer min bil? gjerne et komplett senkesett. takker for alle svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 har bestilt cobra sportsdempere og fjerer, noen som har erfaring med disse? var det et godt/dårlig valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 hvor bestilt du det da? er interesert i det selv min sierra er senka 40/00 ser bare dumpt ut egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hvor bestilt du det da?er interesert i det selv min sierra er senka 40/00 ser bare dumpt ut egentlig det bestilte jeg på Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling 1699kr for fjerene og 3299 for demperne... hadde også billig haynes håndbok dr;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 det bestilte jeg på Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling 1699kr for fjerene og 3299 for demperne... hadde også billig haynes håndbok dr;) takk takk kommer til å kjøpe div. deler der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg